چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 27379
سلامت نیوز : سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی گفت: بیش از 500 هزار دفترچه بیمه ویژه طرح پزشك خانواده در 3 استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری صادر و توزیع شده است.

صمدالله فیروزی در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اینكه طرح پزشك خانواده از جمله طرح‌هایی است كه می‌تواند در اجرای برنامه‌های سلامت موثر باشد، اظهار داشت: این طرح هم اكنون به صورت پایلوت در برخی از استان‌ها در حال اجراست.

وی تصریح كرد: وزارتخانه‌های رفاه و بهداشت، دو وزارتخانه‌ای هستند كه در اجرای طرح پزشك خانواده دارای وظایف تعریف شده‌ای هستند البته تعامل خوبی بین این دو وزارتخانه وجود دارد.

فیروزی ادامه داد: وزارتخانه‌های رفاه و وزارت بهداشت هر كدام در اجرای طرح پزشك خانواده به ترتیب 65 درصد و 35 درصد از اعتبارات این طرح را تأمین می‌كنند.

سرپرست معاونت امور اجتماعی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی بیان داشت: در آینده نزدیك و با رفع نواقص طرح پزشك خانواده، این طرح به صورت كشوری اجرا خواهد شد و بسیاری از هزینه‌های درمانی كاهش پیدا می‌كند.

وی همچین گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 500 هزار دفترچه بیمه ویژه طرح پزشك خانواده در 3 استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری صادر و توزیع شده است.

فیروزی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر در اجرای طرح پزشك خانواده نقش موثری را در ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha