چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۹

آخرین وضعیت پرونده های علی اکبری مدعی انرژی درمانی از مهمترین محورهای گفتگوی امروز دادستان تهران با خبرنگاران بود.

آخرین وضعیت پرونده های علی اکبری مدعی انرژی درمانی از مهمترین محورهای گفتگوی امروز دادستان تهران با خبرنگاران بود.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس جعفری دولت‌آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع خانم خسروشاهی به عنوان رئیس دفتر امور زنان و اطفال دادسرای تهران در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: این پرونده با توجه به اظهارات اخیرش در مصاحبه با رسانه‌های بیگانه ایجاد شده و هم اکنون در حال بررسی است.

ارسال پرونده قتل پسر و عروس شهید هاشمی با قرار کیفرخواست

جفعری دولت‌آبادی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر آخرین وضعیت پرونده قتل پسر و عروس شهید هاشمی گفت: پرونده با قرار کیفرخواست به دادگاه رفته است.

پرونده دکتر سرابی در دیوان عالی

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد پرونده ترور دکتر سرابی و دکتر سودبخش در قتل‌های سریالی تهران گفت: پرونده دکتر سرابی برای حکم نهایی به دیوان عالی و پرونده دکتر سودبخش بدون سرنخ همچنان مفتوح است.

توضیح در مورد کشف جسد در اعماق یک چاه در شهرک ژاندارمری

دولت‌آبادی در مورد پرونده کشف جسد در اعماق یک چاه در شهرک ژاندارمری گفت:‌ در این پرونده یک خانمی با فرد دیگری پدر همکارش را به داخل چاه انداخته و چون قاتل به قزوین فرار کرده پلیس آگاهی قزوین پرونده را پیگیری و سرنخ‌هایی را به دست آورد و افرادی در این مورد دستگیر شده که یکی از آنها قاتل است.

جسد تکه تکه شده متعلق به یک افغانی است

دادستان تهران در مورد کشف جسد مثله و تکه تکه شده در خیابان شهید مطهری تهران که در سطل زباله‌های پیدا شده، گفت: این جسد متعلق به یک افغانی بوده که هنوز هویت آن مشخص نشده و تحقیقات ادامه دارد.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به این پرسش یکی از خبرنگاران با این عنوان که افرادی که از دو مداح تهرانی شکایت کرده خودشان پیش از این اظهار نظرهایی در مورد ائمه و پیامبران داشته‌اند ولی دادستانی در مورد آنها اقدامی نکرده است، گفت: من بارها گفته‌ام ما را با دستگاه‌های دولتی دعوا نیاندازید اما اگر احساس کنیم جرمی واقع شده است ورود پیدا می کنیم. در مورد دو مداح تهرانی هم طرح شکایت انجام شد ولی مدعی العموم شکایتی نکرد و باید اجازه داد تا دادستانی در حوزه‌های فکری و عقیده‌ای افراد ورود پیدا نکند مگر اینکه مسئله بزرگی عنوان شده باشد.


توضیح در مورد اتفاقات شب گذشته دیدار تیم فوتبال پیروزی تهران و الاتحاد عربستان

جعفری دولت آبادی در مورد اتفاقات شب گذشته دیدار تیم فوتبال پیروزی تهران و الاتحاد عربستان که منجر به شعارهای ضد اخلاقی و سیاسی شد، گفت: عده‌ای که شعار داده بودند آزاد شدند ولی تعدادی از آنها حامل مواد مخدر بودند که هنوز در بازداشت هستند. آنهایی هم که در جریان بازی شعارهایی در مورد اتفاقات منطقه سر دادند  آزاد شدند.

آخرین وضعیت پرونده ماموران متخلف در حادثه میدان کاج

جعفری دولت آبادی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر آخرین وضعیت پرونده ماموران متخلف در حادثه میدان کاج و همچنین انتشار اخباری مبنی بر اعتصاب غذا در زندان رجایی شهر تهران، گفت: پرونده ماموران انتظامی در دادسرای نظامی است و به ما ربطی ندارد ولی در مورد اعتصاب غذا در زندان رجایی شهر شب گذشته از رئیس زندان سئوال کردم و وی گفت صحت ندارد و من هم آن را تکذیب می‌کنم.

دادستان تهران در مورد اظهارات برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه آقای امیری فرد متهم به انتشار سی دی "ظهور نزدیک" است و آیا اتهام دیگری هم دارد، گفت: رسانه‌ها باید آنچه دادستانی تهران می گوید انعکاس دهند که قبلاً در این مورد به صراحت گفته‌ایم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری از خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا با حضور شهردار تهران در زندان اوین احتمال تبدیل شدن این زندان به مجموعه فرهنگی یا فضای سبز وجود دارد، گفت: این احتمالات اخبار و شایعه‌ای بیش نیست.

محاکمه علی اکبری مدعی انرژی درمانی

جعفری دولت آبادی در مورد آخرین وضعیت پرونده علی اکبری مدعی انرژی درمانی گفت: هفته آینده محاکمه این فرد انجام می‌شود اگر علنی بود اطلاع رسانی می‌‌کنیم.

وی در مورد پرونده علی غفاری یکی از مدعیان عرفان‌های دروغین گفت: این پرونده تحت تعقیبات قضائی قرار دارد و اتهام این فرد در مورد انتشار اکاذیب بوده است. شما از واژه مدعی بگذرید و من بیشتر پرونده را باز نمی‌کنم چون برخی دارند به این پرونده دامن می‌زنند.

دادستان پایتخت در مورد آخرین وضعیت پرونده هزاران شاکی تعاونی مسکن اداره برق گفت: بازپرس پرونده قول داده تا پایان اردیبهشت ماه پرونده را تحویل دهد و کیفرخواست صادر شود و پرونده به گونه‌ای پیگیری شود تا افراد شاکی و متضرر مقداری از ضررهای خود را دریافت کنند.

دادستان تهران در مورد پرونده سرقت از عابربانک‌های بانک ملی هم گفت: در مورد پرونده اطلاعی ندارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha