جیرفت - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از سیاست های مهم این وزارتخانه ، افزایش آهنگ رشد جمعیت در سراسر کشور است.

برنامه وزارت بهداشت افزایش آهنگ رشد جمعیت است

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از سیاست های مهم این وزارتخانه ، افزایش آهنگ رشد جمعیت در سراسر کشور است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سعید نمکی در آیین افتتاح بخش های اِن آی سی یو (مراقبت از نوزادان) و اِل دی آر (زایمان) بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج افزود: توسعه زیرساخت ها در بخش های درمان ناباروری و زنان و زایمان مناطق محروم را در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم نگرانی مردم را در این قبیل موضوعات برطرف کنیم.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج را امروز آغاز کردیم و امیداست این مجموعه درمانی در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: هدف ما این است در آینده، مشکلی به نام کمبود تخت های بیمارستانی در این مناطق نداشته باشیم.

با افتتاح بخش اِل دی آر، تعداد ۱۳ اتاق زایمان با زیربنای یکهزار و ۳۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در کهنوج به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت را در این سفر، استاندار کرمان، یحیی کمالی پور و احمد حمزه نمایندگان مردم جنوب کرمان در خانه ملت و همچنین رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و معاونان وزیر همراهی می کنند.

شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha