چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

مرد خیاط که به اتهام قتل همسرش دستگیر شده در حالی منکر این جنایت است که در تحقیقات جنایی 9 دلیل علیه وی وجود دارد.

دستگیری مرد خیاط به اتهام قتل همسرش

سلامت نیوز: مرد خیاط که به اتهام قتل همسرش دستگیر شده در حالی منکر این جنایت است که در تحقیقات جنایی 9 دلیل علیه وی وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برترین ها، ساعت 1:30 نخستین روز دی سال گذشته دو مرد جوان در اطراف شهرک کاپولا در خیابان دستواره ناگهان با جسد زنی داخل گونی مواجه شدند.آنها بلافاصله با پلیس تماس گرفته و به‌دنبال این تماس بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. جسد داخل پتویی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود. معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد که علت مرگ اصابت جسم سنگین به سر است اما آثار ضرب و جرح نیز در بدن مقتول دیده می‌شد. از زمان مرگ نیز حدود 48 ساعت می‌گذشت.

شناسایی هویت مقتول

جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به سراغ پرونده‌های افراد گمشده رفتند. در این میان شباهت جسد با مشخصات زنی گمشده به‌نام مهرنوش باعث شد تا کارآگاهان از خانواده وی بخواهند برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی بیایند. بدین ترتیب هویت جسد شناسایی شد.

در ادامه بررسی‌ها، سرنخ‌هایی به‌دست آمد که نشان می‌داد همسر مهرنوش در این جنایت نقش دارد. بدین ترتیب به دستور بازپرس جنایی مراد – همسر مقتول- بازداشت شد. اما در تحقیقات او منکر جنایت شد و مدعی بود که با همسرش هیچ اختلافی نداشته و انگیزه‌ای برای این جنایت ندارد.

اما در ادامه تحقیقات تیم جنایی به 9 دلیل مستند رسیدند که نشان می‌داد مراد، قاتل همسرش است. زمانی که جسد مهرنوش کشف شد، داخل پتویی بود که مشابه آن در خانه شان وجود داشت و به گفته خواهر مقتول، مهرنوش یک جفت از آن پتوها خریده بود.

دومین دلیل، لکه‌های خونی بود که روی دیوار خانه پیدا شد، مراد مدعی بود که لکه‌های خون به خاطر آسیب دیدگی خودش بوده است. اما آزمایش دی ان ای نشان می‌داد که لکه‌های خون متعلق به زن جوان است.از طرفی گوشی تلفن همراه، دسته کلید و وسایل شخصی که مهرنوش برای ترک خانه آنها را با خود می‌برد در خانه پیدا شد و این نشان می‌داد که زن جوان خانه را ترک نکرده است.

در حالی که مراد مدعی بود همسرش برای خرید دارو ، خانه را ترک کرده ولی ادعای مرد میانسال با واقعیت فرق داشت.همچنین طبق اظهارات تنها دختر مقتول که دانشجوی شهرستان بود و گفته‌های سایر دوستان و بستگان زن جوان، اختلاف و درگیری شدیدی بین او و همسرش وجود داشته است.کارآگاهان در بررسی‌ها دریافتند که حیاط خانه مهرنوش بعد از ناپدید شدن زن جوان چندین بار شسته شده است و مراد مدعی بود که به خاطر میهمانی خانه را تمیز کرده است. روی بدن مراد آثار خراش دیده می‌شد که وی مدعی بود به خاطر کار پیش آمده است اما بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آثار خراش با چاقو و قیچی داشت. روی بدن زن جوان نیز آثار خراشی به‌دست آمد که نشان می‌داد با چاقو و وسایل خیاطی به وجود آمده است.

درنهایت دست و پاهای زن جوان با تکه پارچه‌هایی بسته شده بود که تکه پارچه‌های اضافی در خیاطی‌ها بود و نمونه‌ای از این تکه پارچه‌ها در کارگاه خیاطی مراد که در پشت بام خانه‌اش بود پیدا شد.تمامی این مدارک نشان می‌دهد که مرد خیاط پس از به قتل رساندن همسرش، جسد را به محل دیگری منتقل کرده اما او منکر قتل است. با این مدارک تحقیقات برای رازگشایی این جنایت همچنان از سوی تیم جنایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha