یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 27465
سلامت نیوز : مسئول واحد خدمات ماشینی معاونت آموزشی از راه اندازی سامانه آموزش مداوم جامعه پزشكی خبر داد.

مهندس فرشید منجمی، ضمن اعلام این خبر افزود: در حال حاضر كار با سامانه توسط تمامی دانشگاههای علوم پزشكی آغاز شده است و از 20 فروردین 1390 انجام امور مجوز برنامه‌ها و گواهی امتیاز مشمولین از طریق سامانه صادر می‌شود.

به گفته مهندس منجمی، کاربران این سامانه مراكز برگزار كننده آموزش مداوم، مشمولین قانون آموزش مداوم و مدیریت ستادی آموزش مداوم هستند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی برنامه های آموزشی، کارگاه ها و امتیازها از جمله بخش های این سامانه است به طوری که کاربر نهایی با انتخاب دانشگاه موردنظر خود، می تواند برنامه های آن دانشگاه را مشاهده كند.

مسول واحد خدمات ماشینی معاونت آموزشی مزیت این سایت را دسترسی مستقیم دانشگاه های علوم پزشکی به صورت online برای اضافه کردن اطلاعات و تغییرات زمان و مکان و برگزاری دوره ها دانست.

وی با اعلام خبر پیوستن حدود 140 انجمن گروه پزشكی، 50 مركز تحقیقاتی و سایر مراكز برگزاركننده برنامه‌های آموزش مداوم به این سامانه تا پایان خردادماه، اظهار داشت: ثبت نام برخط کاربران به منظور پرهیز از مراجعه حضوری ارباب رجوع و انجام کلیه مراحل آموزش مداوم پزشکی به صورت آنلاین از جمله امکاناتی است که به این سامانه اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این سایت طبق درخواست اداره كل آموزش مداوم طراحی شده است و به آدرس http://www.ircme.ir  در دسترس عموم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha