رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تهران با بیان اینکه میزان آلاینده ازن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: ۷۴هکتار از اراضی استان تهران در جنوب و جنوب‌غربی با پدیده گردوغبار مواجه است.

۷۴هکتار از اراضی استان تهران با پدیده گردوغبار مواجه است

سلامت نیوز:رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تهران با بیان اینکه میزان آلاینده ازن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، گفت: ۷۴هکتار از اراضی استان تهران در جنوب و جنوب‌غربی با پدیده گردوغبار مواجه است.

به گزارش سلامت نیز به نقل از روزنامه آرمان ،عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در حاشیه جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ دومین کارگروه کاهش آلودگی تهران برگزار شد و مواردی در خصوص مبارزه با گردوغبار و بررسی میزان ازن در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بحث مبارزه با گردوغبار، مطالعاتی در کانون‌های مستعد گردوغبار انجام شده است و ۷۴هکتار از اراضی جنوب و جنوب‌غرب تهران با پدیده گردوغبار مواجه است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران بیان داشت: امروز در دستورکار قرار گرفته است که چه اقدامی برای مبارزه با گردوغبار انجام شود. کلانتری ادامه داد: دستور دوم این جلسه در مورد افزایش اُزن در استان تهران است که طی روزهای گذشته باعث ایجاد نارضایتی و دغدغه مردم شده است. وی بیان داشت: میزان ازن توسط شهرداری و محیط زیست در حال رصد و پیگیری است و افزایش دما طی روزهای گذشته موجب افزایش میزان ازن در تهران شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha