مدتی است مراجعان به بنیاد امور بیماری های خاص با نیمه تعطیل شدن این بنیاد مواجه میشوند و بسیاری از پزشکان این مرکز از تعطیل شدن آن خبر می دهند .

بنیاد امور بیماری های خاص تعطیل می شود؟
سلامت نیوز : مدتی است مراجعان به بنیاد امور بیماری های خاص با نیمه تعطیل شدن این بنیاد مواجه میشوند و بسیاری از پزشکان این مرکز از تعطیل شدن آن خبر می دهند .
در طول هفته ی گذشته نامه های بسیاری از طرف بیماران و نماینده های آنها برای این رسانه ارسال شده است و ضمن ابراز نگرانی از خبر استعفای ریاست این بنیاد و نیمه تعطیل شدن این مرکز ، از بی نتیجه ماندن پیگیری های مستمر خود در این رابطه خبر می دهند.
این در حالی است که روابط عمومی این بنیاد ضمن تکذیب این خبر در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز گفت: قرار است فاطمه هاشمی ریاست این بنیاد در یک اجلاس جهانی شرکت کند و خبر استعفای ایشان خبری کذب است و بنیاد منحل نشده است .
وجود اخبار ضد و نقیض در باره ادامه حیات بنیاد امور بیماری های خاص باعث نگرانی های شدید بین خانواده های بیماران مرتبط با این بنیاد شده است.
18 اردیبهشت سالروز تاسیس بنیاد امور بیماری های خاص است و از زمان تاسیس این بنیاد 15 سال می گذرد .
لازم به ذکر است  بنیاد امور بیماریهاى خاص به عنوان یك نهاد مردمى و غیردولتى به منظور ساماندهى و ارتقاى وضعیت بیماریهاى خاص(تالاسمی ،هموفیلی ،سرطان و ...) در زمینه هاى مختلف درمانى، دارویى، آموزشى، پیشگیرى، اجتماعى و... از اردیبهشت ماه سال 75 تاکنون فعالیت می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha