درهفته گذشته و درپی بازدید مسولین پرستاری تامین اجتماعی در مشهد بصورت غیر مترقبه و در اقدامی غیر متعارف و طی حکمی جواد توکلی بهیار بیمارستان فارابی دراین شهر به درمانگاهی منتقل شد.

برخوردهای قهری با جامعه پرستاری توسط نهاد های قدرت پسندیده نیست/ در حکم فعال صنفی پرستاری مشهد تجدید نظر شود

سلامت نیوز:درهفته گذشته و درپی بازدید مسولین پرستاری تامین اجتماعی در مشهد بصورت غیر مترقبه و در اقدامی غیر متعارف و طی حکمی جواد توکلی بهیار بیمارستان فارابی دراین شهر به درمانگاهی منتقل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه پرستار، شریفی مقدم گفت: محمد شریفی مقدم دبیرکل این نهاد در گفتگویی اختصاصی نسبت به نحوه برخورد خدمتی  سازمان تامین اچتماعی مشهد نسبت به جواد توکلی فعال صنف پرستاری در این شهر گفت: درهفته گذشته  و درپی بازدید مسولین پرستاری تامین اجتماعی در مشهد بصورت غیر مترقبه و در اقدامی غیر متعارف و طی حکمی آقای جواد توکلی بهیار بیمارستان فارابی به درمانگاهی منتقل شد.

شریفی مقدم افزود: آنچه مسلم است این روند که فردی در سال های پایان خدمت از بیمارستان به درمانگاه منتقل شود امری غیر معمول می باشد.

شریفی مقدم با بیان اینکه این روش و شیوه برخورد سال هاست مسنوخ شده است گفت: امروز نیروی کار پرستار به عنوان سرمایه های انسانی تلقی شده و بویژه کادر پرستاری از شان و منزلت متفاوتی در سطح دنیا برخوردار است

دبیرکل خانه پرستار افزود: اگر  رضایت مندی بیماران و گیرندگان خدمت هدف اول سازمان تامین اجتماعی می باشد بدیهی است که باید رضایت ارائه دهندگان خدمت را جلب نماید.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی سازمان نظام پرستاری برخوردهای حراستی و تند و دگم با پرستاران را موجب رنجش روح و روان پرستار دانسته و افزود: این قبیل رفتارها تاثیر منفی عمیقی بر روح و روان پرستاران داشته و موجب بی انگیزگی، سرخوردگی و عدم رضایت شغلی خواهد داشت و در نهایت این بیمار است که اسیب خواهد دید.

شریفی مقدم بر تاثیر منفی این شیوه از برخوردها بر پرستاران تاکید کرد و گفت: از مسولین تامین اجتماعی انتظار می رود جهت حفظ آرامش در پرستاران تامین که تاثیر منفی بر پرستاران دیگر نیز گذاشته  نسبت به حکم صادره تجدید نظر بعمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha