رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: با راه‌اندازی مراکز سروش و توسعه آن، معتادان متجاهر جمع‌آوری و در این مراکز نگهداری می‌شوند که با گسترش کارگاه‌های تولیدی و بازیافتن سلامت جسمی و روانی، به‌زودی به چرخه زندگی بازمی‌گردند.

معتادان متجاهر به چرخه زندگی بازمی‌گردند

سلامت نیوز:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: با راه‌اندازی مراکز سروش و توسعه آن، معتادان متجاهر جمع‌آوری و در این مراکز نگهداری می‌شوند که با گسترش کارگاه‌های تولیدی و بازیافتن سلامت جسمی و روانی، به‌زودی به چرخه زندگی بازمی‌گردند.

به  گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آرمان ،سردارمحمدمسعود زاهدیان افزود: هم‌اکنون در مراکز سروش حدود ۷۰۰معتاد متجاهر نگهداری می‌شوند که این افراد توسط پلیس از کف خیابان و بیغوله‌ها، جمع‌آوری شدند. وی ادامه داد: این افراد به دلیل عدم رسیدگی، آسیب‌های جسمی و روحی بسیاری دیده‌اند و با جمع‌آوری آنها نه‌تنها سلامت نسبی خود را به‌دست آورده‌اند بلکه به تدریج به چرخه زندگی برمی‌گردند.

از سوی دیگر افرادی که دچار بیماری‌های ایدز، هپاتیت، بیماری‌های گوارشی و عفونی بودند از سایرین جدا کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: هم‌اکنون این افراد تحت آموزش و حرفه‌آموزی قرار دارند و کارگاه خیاطی و سایر کارگاه‌ها نیز در حال راه‌اندازی است که در صورت تامین اعتبار طی دو یا سه‌ماه آینده زمینه‌ای فراهم می‌شود تا این افراد مولد شده و ضمن آموزش به مسیر صحیح زندگی بازگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha