سلامت نیوز : متخصصان تغذیه در فرانسه تركیبی شفابخش از هفت آب‌ میوه مختلف تولید كرده‌اند كه می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سكته را كاهش دهد و در عین حال طعم مطلوبی نیز دارد.

به گزارش ایسنا، این تركیب یا به اصطلاح سوپر آب ‌میوه حاوی چند نوع انگور، سیب، تمشك آبی و توت فرنگی است اما در عین حال افزودنی‌ها و آب‌ میوه‌های مفید با خاصیت درمانی بیشتری نیز دارد. مثلا حاوی آب میوه‌ای شبیه به آلبالو است كه مقدار ویتامین‌ ث موجود در آن 30 برابر بیشتر از ذخیره ویتامین‌ ث آب پرتقال است. همچنین این تركیب فوق‌العاده حاوی نوعی توت سیاه آمریكایی موسوم به «چوك‌بری» است كه به عنوان مفیدترین توت دنیا برای سلامتی شناخته شده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، تمام این میوه‌ها به لحاظ خاصیت و ویژگی‌های مفیدشان در آزمایشگاه مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته‌اند و پس از اتمام آزمایشات حیوانی روی80 داوطلب در بخش آزمایشات انسانی بررسی و دقیقا مطالعه شدند.

بنا براین گزارش، یافته جدید كه با تلاش متخصصان انجمن قلب آمریكا حاصل آمده است بار دیگر تایید می‌كند كه میوه‌ها و سبزیجات برای سلامت بدن فوق‌العاده مفید و موثر هستند و به ویژه خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را به میزان قابل توجهی كاهش می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha