با تصویب شورای عالی اداری و با هدف ایجاد یكپارچگی در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی و حذف وظایف و امور موازی، ساختار فعالیت دانشگاه علوم پزشكی ایران اصلاح شد.

به گزارش سلامت نیوز  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، شورای عالی اداری بنا به پیشنهاد مشترك وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور به منظور ایجاد یكپارچگی در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی و حذف وظایف و امور موازی، اصلاح ساختار فعالیت دانشگاه علوم پزشكی ایران را تصویب كرد.

براساس این مصوبه، آن بخش از فعالیت‌های آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی ایران كه در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار می‌گیرد، به آن استان منتقل می‌شود.

همچنین بخش دیگری از خدمات بهداشتی-درمانی دانشگاه علوم پزشكی ایران كه در حوزه استان البرز واقع نمی‌شود و عمده خدمات بهداشتی درمانی در استان تهران كه یكپارچگی در آن موجب ارتقاء كیفیت ارائه خدمات و كاهش نیروی انسانی مورد نیاز می‌شود، به دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی منتقل می‌شود.

براساس این مصوبه، بخش‌های باقی‌مانده از دانشگاه علوم پزشكی ایران، اعم از دانشكده‌ها و بیمارستان‌های آموزشی و مراكز تحقیقاتی مستقل و یا وابسته مرتبط به آن دانشگاه، به دانشگاه علوم پزشكی تهران منتقل می‌شود.

لازم به ذكر است، وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشكی مسئول حسن اجرای این مصوبه بوده و دبیرخانه شورای عالی اداری گزارش نحوه اجرای آن را به شورا ارائه می‌دهد.

این مصوبه از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور مورخ 1390.2.14 برای اجرا ابلاغ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha