سلامت نیوز : دبیر علمی بیست و هفتمین كنگره بین‌المللی رادیولوژی ایران از برگزاری این كنگره از 27 تا 30 اردیبهشت ماه در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، دكتر جلال جلال شكوهی درباره موضوعات محوری مورد بررسی در این كنگره عنوان كرد: نورو رادیولوژی (رادیولوژی سیستم اعصاب)، تصویرنگاری سرو گردن كه شامل گوش، چشم، حلق و غیره می‌شود، رادیولوژی عمومی، رادیولوژی سیستم گوارش، رادیولوژی مداخله‌ای كه استفاده از تكنیك‌های برجسته رادیولوژی در مدیریت برخی عمل‌های جراحی است، رادیولوژی اینترونشنال غیرعروقی و مدیریت در رادیولوژی از جمله موضوعات و مباحث مورد بحث در این كنگره هستند.

دبیر انجمن رادیولوژی ایران درباره زمان و مكان برگزاری این همایش اظهار كرد: بیست و هفتمین كنگره بین‌المللی رادیولوژی ایران از 27 تا 30 اردیبهشت ماه سال جاری در هتل المپیك تهران برگزار می‌شود.

وی اضافه كرد: بیش از هزار متخصص و كارشناس این حوزه در كنگره شركت خواهند كرد كه از این میان 650 نفر رادیولوژیست و 375 نفر كارشناس و تكنیسین رادیولوژی هستند.

دكتر جلال شكوهی از برگزاری برنامه ویژه برای كارشناسان رادیولوژی خبر داد و اظهار كرد: طی چندین سال گذشته برای تكنیسین‌های رادیولوژی هم برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته می‌شد كه در كنفرانس اخیر این بخش مستقل شده و در سالن جداگانه‌ای در همان محل كنگره ارائه می‌شود.

وی همچنین عنوان كرد: در سه یا چهار سال اخیر به كمیت و كیفیت كنگره نیز توجه ویژه‌ای شده و سعی در ارتقای آن داشته‌ایم كه علت آن توسعه رادیولوژی و گروهی شدن امور مربوط به این حوزه در امر درمان است.

دكتر جلال شكوهی در ادامه از حضور سخنرانانی از كشورهای آمریكا، سوییس، آلمان، ایتالیا، پاكستان، تركیه، سوریه، آذربایجان و ... خبر داد.

وی همچنین در مورد مقالات ارسالی به كنگره و كارگاههای آموزشی اظهار كرد:123 مقاله به دبیرخانه كنگره ارسال شد كه 73 مقاله آن به صورت سخنرانی و 30 مقاله به صورت پوستر الكترونیك ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از 60 شركت ارائه كننده خدمات رادیولوژیك در نمایشگاه به ارائه خدمات و دستاوردهای خود می پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha