نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه پاکسازی تنها بخشی از زباله ها وپسماندها در شمال کشور نیازمند تزریق اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی است،گفت: استان مازندران ۶ برابر شاخص جمعیتی اش به مسافرین و گردشگران خدمات ارائه می دهد.

پاکسازی زباله ها در  شمال کشور نیازمند اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی

سلامت نیوز:نماینده مردم در  مجلس دهم با بیان اینکه پاکسازی  تنها بخشی از زباله ها  وپسماندها در  شمال کشور نیازمند تزریق اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی است،گفت: استان مازندران ۶ برابر شاخص جمعیتی اش به مسافرین و گردشگران  خدمات ارائه می دهد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت،علی اسماعیلی درباره مشکلات کنونی استان مازندران  برای خدمات رسانی به گردشگران،گفت: استان مازندران 3میلیون 200 هزار  نفر جمعیت دارد  و تقریبا  5الی 6برابر جمعیتی که دارد به مسافرین و گردشگران  خدمات ارائه می دهد  بنابراین جا دارد نگاه ویژه  به مقوله گردشگری در استان مازندران  داشته باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  حجم گسترده زباله ها، ترافیک سنگین ، معضل فاضلاب از مشکلات اساسی استان مازندارن که می بایست  با برنامه ریزی کاربردی  برطرف شود تصریح کرد: برطبق برآوردهای اتخاذ شده  برای رفع بخشی از معضل زباله ها و پسماندها ما نیازمند تزریق اعتبار 1000 میلیارد تومانی  هستیم.

 وی ادامه داد: در طی جلسه ای که  میان نمایندگان  مازندران  و شمال کشور  با  وزیر صنعت ومعدن  وتجارت برگزار شد بر این مسئله تاکید شد که  از  کارخانجاتی که  کالاهای آلاینده تولید می‌کنند، عوارض   اخذ شود تا بتوان عوارض مذکور  را صرف هزینه رفع معضل پسماندها و زباله  هادر استان مازندران کرد.

زیر ساختهای گردشگردی استان مازندران تناسبی با میزان ورود توریست ندارد

 اسماعیلی افزود: زیر ساختهای گردشگردی استان مازندران تناسبی با میزان ورود توریست ندارد و این در حالی است که   برای ارتقا صنعت گردشگری  می بایست امکانات گردشگری با شاخص های جمعیتی توریست همخوانی داشته باشد.

 عضوکمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: بخشی از شیرابه های زباله در  استان مازندارن  از رودخانه وارد دریا می شود  واین امر سلامت آبزیان را نیز  به شدت  به خطر انداخته است.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha