سلامت نیوز : هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن قلب و عروق ایران از بعدازظهر سه شنبه با حضور چهار هزار نفر از متخصصان قلب و عروق و رشته‌های مختلف پرستاری و پیراپزشکی در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران آغاز می شود.
به گزارش مهر، دکتر سعید حسینی، دبیر اجرایی هفدهمین کنگره انجمن قلب و عروق ایران با اعلام این مطلب افزود: در این کنگره حدود 40 میهمان خارجی از کشورهای آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، اتریش، آلمان و سوئیس حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مقالات ارایه‌ شده در خصوص ام.آر.آی قلب و سی‌تی‌ آنژیو است، گفت: تصویربرداری قلبی یکی از مهمترین شاخه‌های فوق ‌تخصصی است که تمام دیگر رشته‌ها به آن وابستگی جدی پیدا کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: اکو جنینی قلب به منظور شناسایی مشکلات جنین در رحم مادر، موضوع مهم دیگری است که در طول دوسال اخیر موجب شناسایی موارد زیادی از ناهنجاریهای قلبی نیازمند به سقط درمانی شده است.

دبیر اجرایی هفدهمین کنگره انجمن قلب و عروق ایران گفت: مقالات متعددی در رشته‌های عمومی قلب، اینترونشنال کاردیولوژی، الکتروفیزیولوژی، طب پیشگیری و ناهنجاریهای قلب اطفال و تصویربرداری قلب به دبیرخانه کنگره واصل شده و قرار است در طول 4 روز برگزاری این همایش در بخشهای مختلف از جمله پرستاری قلب و عروق، نوتوانی، پرفیوژن و اتاق عمل نیز به صورت سخنرانی، پوستر و میزگرد پرسش و پاسخ و کارگاه آموزشی، شرکت‌ کنندگان فعالیت علمی داشته باشند.

هفدهمین کنگره بین‌المللی انجمن قلب و عروق ایران تا 23 اردیبهشت ‌ماه جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha