سلامت نیوز :  دبیر جامعه جراجان ایران گفت: بزرگترین چالش برگزاری همایش‌های پزشكی در كشور نبود فضای مناسب است به همین علت كشورهای اطراف سعی در جذب برگزاری نمایشگاهها و همایشهای تخصصی دارند.

به گزارش فارس، كاظم عباسیون در حاشیه برگزاری سی و پنجمین كنگره علمی سالانه جامعه جراحان ایران افزود: در حال حاضر با توجه به كمبود سالن‌های چند منظوره در كشور برای برگزاری چنین برنامه‌هایی، كشورهای اطراف سعی در جذب برگزاری سمینارها و نمایشگاه‌های تخصصی می‌كنند كه علاوه بر پرهزینه بودن شركت در این همایش‌ها مشكلات فراوان بسیاری برای شركت‌كنندگان به وجود می‌آید.

وی گفت: فضاهای آموزشی و پژوهشی و فضاهای مورد نیاز برای برگزاری همایش های علمی و پزشكی با توجه به رشد جمعیت و نیاز جامعه آماده نشده است.

دبیر جامعه جراحان ایران افزود: در شراطی كه مبحث دهكده جهانی رو به رشد است ما برای از بین بردن این فاصله‌ها می‌بایست خود را به پیشرفته‌ترین ابزار برای سبقت از سایر كشورها و مجامع علمی دنیا مجهز كنیم كه این امر نیاز به زیرساخت‌های مناسب و ممارست فراوان دارد.

وی گفت: جامعه جراحان ایران آمادگی خود را برای هرگونه مشاوره و پیشنهاد در راستای بهبود روند برگزاری كنگره‌ها و نمایشگاه‌های علمی در داخل كشور اعلام كرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha