سلامت نیوز : رییس مركز سنجش آموزش پزشكی وزارت بهداشت از آغاز مهلت دوباره ویرایش اطلاعات آزمون كارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشكی از روز یكشنبه 25 اردیبهشت ماه خبر داد. دكتر جبرائیل نسل سراجی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه كلیه افرادی كه ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند، می‌توانند از 25 تا 26 اردیبهشت ماه نتیجه بررسی مدارك خود را از طریق سایت مركز سنجش آموزش پزشكی به نشانی www.sanjeshp.ir مشاهده كنند، اظهاركرد: همچنین كلیه داوطلبان می‌توانند در زمان مذكور نسبت به تصحیح، ویرایش اطلاعات و ارسال مدارك ناقص خود اقدام كنند.

 وی افزود: با توجه به اینكه برای بار دوم افراد مجاز به تصحیح اطلاعات خود و برای بار سوم مجاز به ارسال مدارك هستند، بنابراین در صورت هرگونه نقص مدرك یا اشتباه وارد كردن اطلاعات، مسئولیت این امر به عهده فرد بوده و متعاقبا اقدامی میسر نخواهد بود. سراجی با بیان اینكه كلیه كسانی كه مدارك خود را ارسال كرده‌اند ولی موفق به تكمیل فرم ثبت‌نام نشده‌اند، باید نسبت به تكمیل فرم مربوطه اقدام و كد رهگیری دریافت كنند، خاطرنشان كرد: افرادی كه ثبت‌نام را انجام داده‌اند ولی كد رهگیری دریافت نكرده‌اند با انتخاب گزینه " كد رهگیری خود را فراموش كرده‌ام" با وارد كردن كد ملی و شماره فیش واریزی نسبت به دریافت كد اقدام كنند.

سراجی با تاكید بر اینكه برای كلیه متقاضیان سهمیه رزمندگان اعلام كد ایثارگری الزامی است، خاطرنشان كرد: ارسال اسكن اصل مدارك ستاره‌دار(شناسنامه، كارت ملی، فیش بانكی، عكس) برای كلیه شركت كنندگان الزامی است، ولی سایر مدارك براساس شرایط هر داوطلب می‌باشد. وی افزود: نظر به اینكه نتیجه بررسی مدارك دریافت شده پس از این تاریخ به داوطلبان اعلام نخواهد شد، بنابراین دقت لازم در ارسال صحیح، هماهنگی رشته امتحانی با رشته مقطع قبلی و سایر موارد لازم است.

رییس مركز سنجش آموزش پزشكی با تاكید بر اینكه افرادی كه كد ملی خود را اشتباه وارد كرده‌اند باید نسبت به تصحیح آن اقدام كنند، اظهاركرد: كسانی كه بیش از یك كد رهگیری دریافت كرده‌اند، باید با مركز سنجش آموزش پزشكی هماهنگی لازم را در این رابطه انجام دهند در غیر اینصورت به عنوان متخلف محسوب شده و حذف خواهند شد.

سراجی با اشاره به آغاز توزیع كارت آزمون از 28 خرداد تا سوم تیر ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند همزمان با دریافت كارت ورود به جلسه محل تحصیل را انتخاب كنند. وی با اشاره به ثبت‌نام 52 هزار داوطلب در آزمون كارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشكی، اظهار كرد: آزمون طی روزهای دوم و سوم تیر ماه به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha