چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 27621
 سلامت نیوز : سفیر ایران در بیروت در دیدار نمایندگان پزشكان بدون مرز در خاورمیانه آمادگی كشورمان را برای بررسی طرح‌های مشترك و همكاری با این سازمان برای ارائه كمك‌های پزشكی و تأمین داروی مصدومان بحرینی اعلام كرد.

به گزارش فارس، «فابیو فورجیونه» رئیس مقر پزشكان بدون مرز در لبنان و «آنتوان بییلر» مشاور منطقه‌ای پزشكان بدون مرز در خاورمیانه، دیروز (سه‌شنبه) در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران با غضنفر ركن‌آبادی سفیر كشورمان ملاقات و در خصوص برنامه‌ها و تلاش‌های این سازمان بین‌المللی در لبنان، بحرین، لیبی، عراق و سایر كشورهای منطقه گفت‌وگو كردند.

در این دیدار، نمایندگان پزشكان بدون مرز علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره طرح‌های در دست اجرا در لبنان، یك نسخه از گزارش اخیر این سازمان غیرسیاسی درباره وضعیت اسفبار مجروحان اعتراضات و تظاهرات‌های بحرین را به سفیر كشورمان ارائه دادند.

در گزارش مذكور، گوشه‌هایی از وضعیت اسفبار درمانی و عدم امنیت جانی برای مصدومان و حتی پزشكان، در مراجعه به بیمارستان‌های بحرین تشریح شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی كشورمان را برای بررسی طرح‌های مشترك و همكاری با این سازمان در جهت ارائه كمك‌های پزشكی به نیازمندان به ویژه در زمینه تأمین دارو اعلام كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha