سلامت نیوز : وزیر بهداشت گفت: هنوز بسیاری از تخت‌هایی كه در سفر اول و دوم و سوم رئیس‌جمهور اختصاص داده شده بود تأمین اعتبار نشده است.

مرضیه وحید دستجردی در مراسم افتتاح بخش جراحی قلب مركز طبی كودكان كه ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: تاكنون 17 عمل جراحی قلب در این مركز ویژه اطفال انجام شده است.

وی افزود: بر اساس قانون ارتقاء بهره‌وری پرسنل بالینی سلامت، 23 هزار نیروی پرستار و زیر گروه پزشكی باید استخدام شوند و با توجه به وجود 50 تخت ویژه در این مركز نیروی پرستار در اینجا تأمین خواهد شد.

وی افزود: 58 درصد درآمدهای اختصاصی بیمارستان‌ها از طریق بیمه‌ها تأمین می‌شود و مابقی آن توسط دولت اختصاص می‌یابد. لذا بیمه‌ها باید طبق قانون 60 درصد بدهكاری خود را در دو هفته اول و مابقی را طی سه ماه پرداخت كنند.

وحید دستجردی گفت: مركز طبی كودكان 400 تخت دارد و اشغال تخت این مركز حدود 100درصد است كه نشان می‌دهد مراجعات مردم به اینجا زیاد است.

وی با بیان اینكه باید توسعه تخت‌های بیمارستانی را به خصوص در تهران كه دارای تخت‌های قدیمی است افزایش دهید خاطر نشان كرد: هنوز بسیاری از تخت‌هایی كه در سفر اول و دوم و سوم رئیس‌جمهور اختصاص داده شده بود تأمین اعتبار نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha