چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 27645
سلامت نیوز : وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بخش جراحی قلب مركز طبی كودكان، اعلام كرد با وجود اینكه ضریب اشغال تخت در مركز طبی كودكان 100 درصد است تاكنون هیچ شكایتی از این مركز به دست ما نرسیده است.

وزیر بهداشت گفت: فعالیت های  مركز طبی كودكان به عنوان بزرگترین مركز تخصصی و فوق تخصصی اطفال در كشور  می درخشد و رشته اطفال در این مركز توسعه بسیاری پیدا كرده كه مرهون تلاش اساتید بزرگی است كه در  آن خدمت می كنند.

دكتر دستجردی مركز طبی كودكان را در كشور و خاورمیانه بی نظیر دانست و گفت: اضافه شدن ساختمان ها،  برنامه ها، بخش ها و رشته های جدید موجب شده مركز طبی اطفال با پذیرش بیماران سخت و صعب العلاج، در كشور و در خاورمیانه بی نظیر باشد.

وی با بیان اینكه مركز طبی كودكان بار بزرگی را در زمینه بیماری های كودكان از دوش ما بر می دارد افزود: حتی در سفرهای استانی در مواجهه با بیماران صعب العلاج با تماس با دكتر ربانی رییس مركز، آنان را به مركز طبی كودكان ارجاع داده ام.

وزیر بهداشت با اعلام اینكه هیچ شكایتی از مركز طبی كودكان به دست ما نرسیده است افزود:  با وجود اینكه  ضریب اشغال تخت در این مركز 100 درصد است هیچ شكایات از این بیمارستان به ما نشده است و این افتخار بزرگی برای ماست.

وی با اشاره به راه اندازی  سامانه رسیدگی به شكایات در وزارت بهداشت گفت:  مردم می‌توانند از نقاط مختلف كشور 24 ساعته به این سامانه مراجعه كنند و نظرات خود را به ما انتقال دهند من نیز به طور هفتگی این شكایات را بررسی می‌كنم.

دكتر دستجردی با بیان اینكه ما آماده ایم كه مشكلات را از سر راه برداریم افزود: وزارت بهداشت برای تامین اعتبار و نیروی انسانی در مركز طبی كودكان اعلام آمادگی می كند.

وی افزود: مراكزی كه تلاش بیشتری در جهت رفع نیاز مردم انجام دهند تلاش ما نیز  برای رفع نیاز آن مركز بیشتر خواهد شد؛ به عنوان مثال با توجه به اجرای قانون ارتقا بهره‌بری سهمیه خوبی را در زمینه جذب پرستار به دانشگاه علوم پزشكی تهران اختصاص داده‌ایم.

گفتنی است در پایان این مراسم وزیر بهداشت با بازدید از بخش جراحی اطفال این مركز، درخواست های بیماران را شنید و راهنمائی های لازم را به مسئولین مركز ارائه كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha