چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 27648
سلامت نیوز :گویا شیطنت تیم‌های عربستانی پایانی ندارد. پس از ادعاهای كذب مقامات باشگاه‌های عربستانی درباره وضعیت امنیتی در ایران، سامی الجابر در اظهارنظری بی‌شرمانه گفت كه آب‌ آشامیدنی ایران آنها را مسموم كرده و حالا روزنامه الریاض این كشور اعلام كرده اعضای تیم النصر عربستان با "بطری‌های آب آشامیدنی" به تهران سفر می‌كنند!
به گزارش ایسنا، روزنامه الریاض عربستان در گزارشی نوشت: «آخرین تمرین تیم النصر عربستان برای رویارویی با استقلال ایران در چارچوب هفته آخر دور گروهی مسابقات لیگ قهرمان باشگاه‌های آسیا با حضور حسین عبدالغنی كاپیتان اول این تیم كه مدت‌ها به علت مصدومیت دور از میدان بود، برگزار شد. دراگان اسكوچیچ سرمربی تیم النصر بیشتر بر روی مسایل فنی تاكید كرد و نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را برای شاگردانش شرح داد. كاروان باشگاه النصر امروز(سه‌شنبه) ساعت 12:30 با هواپیمای اختصاصی به ریاست سلمان القرینی مدیر بخش فوتبال باشگاه وارد تهران خواهد شد. پیش‌تر نیز سالم العثمان نماینده باشگاه برای ترتیب مقدمات لازم جهت حضور النصر به تهران سفر كرده بود.»

این روزنامه همچنین با اشاره به ادعای شیطنت‌آمیز سامی الجابر درباره آلودگی بطری‌های آب در اصفهان نوشت كه سران باشگاه النصر در نظر دارند به همراه كاروان اعزامی‌شان به تهران بطری‌های آب به ایران ارسال كنند.

همچنین به نوشته این روزنامه بعد از ادعای سامی الجابر مدیر ورزشی باشگاه الهلال، نماینده كنفدراسیون فوتبال آسیا از بطری‌های آب در اصفهان نمونه‌برداری كرده و نتایج آن در چند روز آینده اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha