چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
کد خبر: 27652

مسئول واحد خدمات ماشینی معاونت آموزشی خبر از راه اندازی سامانه آموزش مداوم جامعه پزشكی داد و اعلام کرد: در حال حاضر كار با سامانه توسط كلیه دانشگاههای علوم پزشكی آغاز شده است و از 20 فروردین 1390 انجام امور مجوز برنامه‌ها و گواهی امتیاز مشمولین از طریق سامانه صادر می‌شود.

راه اندازی سامانه آموزش مداوم جامعه پزشكی
سلامت‌نیوز: مسئول واحد خدمات ماشینی معاونت آموزشی خبر از راه اندازی سامانه آموزش مداوم جامعه پزشكی داد و اعلام کرد: در حال حاضر كار با سامانه توسط كلیه دانشگاههای علوم پزشكی آغاز شده است و از 20 فروردین 1390 انجام امور مجوز برنامه‌ها و گواهی امتیاز مشمولین از طریق سامانه صادر می‌شود.

به گزارش سلامت‌نیوز، به گفته مهندس فرشید منجمی، کاربران این سامانه مراكز برگزار كننده آموزش مداوم، مشمولین قانون آموزش مداوم و مدیریت ستادی آموزش مداوم می باشند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی برنامه های آموزشی، کارگاه ها و امتیازها از جمله بخش های این سامانه می باشد به طوری که کاربر نهایی با انتخاب دانشگاه موردنظر خود، می تواند برنامه های آن دانشگاه را مشاهده نماید. مسول واحد خدمات ماشینی معاونت آموزشی مزیت بزرگ این سایت را دسترسی مستقیم دانشگاه های علوم پزشکی به صورت برخط برای اضافه کردن اطلاعات و تغییرات زمان و مکان و برگزاری دوره ها می باشد.

مهندس منجمی با اعلام خبر پیوستن حدود 140 انجمن گروه پزشكی، 50 مركز تحقیقاتی و سایر مراكز برگزاركننده برنامه‌های آموزش مداوم به این سامانه تا پایان خردادماه، اظهار داشت: ثبت نام برخط کاربران به منظور پرهیز از مراجعه حضوری ارباب رجوع و انجام کلیه مراحل آموزش مداوم پزشکی به صورت آنلاین از جمله امکاناتی است که به این سامانه اضافه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این سایت طبق درخواست اداره كل آموزش مداوم طراحی شده است و به آدرس http://www.ircme.ir در دسترس عموم می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha