سلامت نیوز : رئیس بیمارستان 15 خرداد گفت: وزارت بهداشت بی‌نظمی موجود در قیمت‌گذاری جراحی زیبایی بینی را سامان دهد البته زمینه‌های آن نیز باید فراهم شود.

عبدالجلیل كلانتر هرمزی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قیمت‌های بالایی كه برخی از متخصصان جراحی پلاستیك بینی حتی تا سقف 20 میلیون تومان هم پیشنهاد می‌دهند، اظهار داشت: متأسفانه مردم فكر می‌كنند هر كس قیمت بالاتری برای عمل جراحی بینی پیشنهاد دهد كار بهتری هم ارائه می‌دهد در حالی كه این موضوع رد می‌شود و بسیاری از جراحان متخصص پلاستیك بینی با قیمت‌های كمتر 4 تا 6 میلیون تومان، نتایج بهتری دارند.

وی افزود: مردم نباید خودشان قیمت كاذب برای جراحی زیبایی پلاستیك بینی ایجاد كنند و پزشكان با نظر مردم این قیمت‌ها را تعیین می‌كنند. به عنوان مثال وقتی پزشكی قیمت 20 میلیون تومانی برای عمل جراحی زیبایی بینی ارائه می‌دهد، این مردم هستند كه نباید قبول كنند.

كلانتر هرمزی تصریح كرد: البته وزارت بهداشت باید بی‌نظمی موجود در قیمت‌های جراحی پلاستیك بینی را سامان دهد و این موضوع زمینه‌سازی‌هایی می‌خواهد كه در حال حاضر هنوز فراهم نیست.

وی با بیان اینكه پزشكان متخصص زیبایی هم طالب این نظم هستند، گفت: این ادعای كاذب كه پزشكی كه پول بیشتری می‌گیرد كار بهتری ارائه می‌دهد، علمی نیست و شرایط عمل جراحی زیبایی بینی در 70 درصد موارد نتایج مشتركی را به همراه دارد، البته به غیر از آن عمل‌هایی كه در كلینیك‌ها و بیمارستان‌های ضعیف ایجاد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha