جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۱
کد خبر: 27689
سلامت نیوز : براساس یك تحقیق كه توسط پزشكان آمریكایی صورت گرفت این موضوع مشخص شد كه خودروی افراد عامل اصلی بروز چاقی در آنان است.

به گزارش ایسنا، براساس این پژوهش آماری كه بین سال‌های 1985 تا 2007 میلادی در اكثر ایالات آمریكا صورت گرفت، این موضوع مشخص شد كه به صورت تقریبی 99 درصد چاقی‌ افراد به صورت سالانه به دلیل استفاده بیش از حد از خودروهای شخصی است.

براساس این گزارش كه در شبكه خبری سی‌ان‌ان منتشر شده است، استفاده بیش از حد از خودروهای شخصی باعث می‌شود تا افراد كمتر به سراغ پیاده‌روی یا دوچرخه سواری رفته و حتی برای كارهای بسیار روزمره و عادی هم خودروی خود را از پاركینگ بیرون می‌آورند. براساس این گزارش، متاسفانه بسیاری از آمریكایی‌ها برای انجام فعالیت‌های خود بسیار تنبل بوده و اقدام به پیاده‌روی نمی‌كنند.

به گزارش ایسنا، براساس این گزارش هم‌اكنون نزدیك به پنج میلیون آمریكایی به چاقی مزمن مبتلا هستند كه البته این میزان نسبت به شش سال گذشته 16/2 درصد كاهش داشته است. علاوه براین، پزشكان اعلام كردند كه این افراد در روز كمتر از یك كیلومترپیاده‌روی می‌كنند، در حالی كه مایلند بیشتر فعالیت‌های خود را با استفاده از خودورهایشان انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha