چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

مدیر کل بهزیستی تهران با اشاره به اینکه ۱۵هزار و ۲۸ دانش آموز در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشارکت فعال داشته‌اند، گفت: بهزیستی در ساماندهی کودکان کار، تنها و مظلوم مانده است.

بهزیستی در ساماندهی کودکان کار تنهاست

سلامت نیوز:مدیر کل بهزیستی تهران با اشاره به اینکه ۱۵هزار و ۲۸ دانش آموز در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مشارکت فعال داشته‌اند، گفت: بهزیستی در ساماندهی کودکان کار، تنها و مظلوم مانده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه آفتاب یزد ،داریوش بیات نژاد، افزود: ۴ پدیده در دنیا وجوددارد که مشکلاتی را ایجاد کرده است که به ترتیب هسته‌ای- بحران محیط زیست- فقر و مواد مخدر از جمله آنها هستند که در ایران هم مسائل و مشکلاتی در این راستا ایجاد شده و بنابراین اگر آسیبی وجود دارد، خواست همه کشورها است و تنها در ایران نیست. وی با اشاره به اینکه در کشور در تمامی سطوح حاکمیت اراده جدی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، تصریح کرد: پیشگیری از آسیب‌ها و سامان دادن افرادی که دچار آسیب شده‌اند، در اولویت قرار گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران با تاکید بر اینکه خانواده مهم ترین رکن جامعه است، گفت: از لحاظ تربیتی خانواده‌ها به چهار دسته تقسیم می‌شوند که تربیتی سهل‌گیرانه، سختگیرانه و مستبد، ناهنجاری و سالم و دموکرات از جمله آنهاست که در این دسته بندی در کشور جای کار داریم و در این راستا باید طرح‌هایی مانند پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را دنبال کنیم. بیات نژاد با اشاره به اینکه بهزیستی در تمام عرصه‌ها قبل از تولد تا پایان عمر فعالیت می‌کند، ادامه داد:

در طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان، با همکاری آموزش و پرورش اقداماتی در مقطع متوسطه پایه اول (سال هشتم) انجام شد که بیش از ۱۶۰ مدرسه در این طرح شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha