رییس پلیس پایتخت با گلایه از فک پلمب ۲۱ خانه پلاک قرمز در مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: برخی از این خانه‌ها کاملا متروکه بوده و قابلیت سکونت ندارند، لذا لازم است همه دستگاه‌ها با پلیس همکاری کنند.

گلایه پلیس از فک پلمب ۲۱ منزل پلاک قرمز

سلامت نیوز: رییس پلیس پایتخت با گلایه از فک پلمب ۲۱ خانه پلاک قرمز در مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: برخی از این خانه‌ها کاملا متروکه بوده و قابلیت سکونت ندارند، لذا لازم است همه دستگاه‌ها با پلیس همکاری کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، سردار حسین رحیمی درباره فک پلمب برخی خانه‌های پلاک قرمز در محله شوش، مولوی و هرندی  گفت: 21 خانه در محله شوش، مولوی و هرندی فک پلمب شده‌اند در جلساتی که با دادستان کل داشتیم، موضوع فک پلمب این منازل را مطرح کردیم.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اکثر این خانه‌ها متروکه هستند و برخی از این منازل قابلیت سکونت را نیز ندارند. طبیعتا انتظار ما این است که با توجه به اینکه کمتر از ۶ ماه از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش مولوی و هرندی می‌گذرد، همه دستگاه‌ها کمک کرده تا این منطقه از لوث وجود این افراد.

به‌طور کامل پاک شود. رحیمی اظهار کرد: متاسفانه معتادان و خرده فروشان مواد مخدر هنوز هم در این منطقه امیدشان قطع نشده و تصور می‌کنند هنوز می‌توانند در این محل باشند از سوی دیگر نیز مردم اطمینان کامل را ندارند که دیگر فعالیت خرده‌فروشان در این منطقه به پایان رسیده و هر بار که برای بازدید می‌رویم، از ما می‌پرسند مطمئن هستید که این وضعیت ادامه پیدا می‌کند، لذا لازم است که همه دستگاه‌ها همکاری کنند. وی ادامه داد: متاسفانه هنوز از سوی شهرداری برای تعیین‌تکلیف و تخریب برخی خانه‌ها و بازسازی معابر اقدامی نشده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha