نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تجویز داروهای شیمی درمانی به بهانه درآمدزایی کذب محض است،گفت:علت اصلی بیماری سرطان مشخص نیست و تنها پزشکان از نگاه آماری در حوزه پزشکی برخی از دلایل شکل گیری سرطان در بدن بیمار را اعلام کرده اند.

تجویز داروهای شیمی درمانی به بهانه درآمدزایی کذب محض است

سلامت نیوز:نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تجویز داروهای شیمی درمانی به بهانه درآمدزایی کذب محض است،گفت:علت اصلی بیماری سرطان مشخص نیست و تنها پزشکان  از  نگاه آماری  در حوزه پزشکی  برخی از دلایل شکل گیری سرطان در بدن بیمار را اعلام کرده اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، محمد جواد جمالی نوبندگانی درباره وضعیت درمان بیماری سرطان در کشور،گفت: علت اصلی بیماران سرطان در  جهان پزشکی ناشناخته است بنابراین با قطعیت نمی توان درباره علت بروز بیماری سرطان اظهارنظر کرد  و از  همین رو افرادی که مدعی هستند، علت بیماری سرطان  را کشف کرده اند باید با مدارک و اسناد این مسئله را به اثبات برسانند.


 نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: بطور مثال در زمینه  سرطان ریه از  بنده به عنوان پزشک سوال می شود چرا فردی که هیچ نوع دخانیاتی را مصرف نمی کند، مبتلا به سرطان ریه شده است بنابراین  با این اوصاف مشخص است که نمی توان جواب قانع کننده ای به بیمار ارائه داد زیرا  با قطعیت نمی توان گفت  علت اصلی سرطان ریه چیست.


 جمالی نوبندگانی افزود: تمام پزشکان برطبق قسم نامه پزشکی موظف هستند در  درمان بیمار از  هیچ دستاورد علمی دریغ ننماید بنابراین اظهارات افرادی که اعلام می کنند، برخی از پزشکان برای درآمد زایی در  حوزه داروهای شیمی درمانی بیماران را به سمت مصرف داروهای شیمی درمانی رهنمون می کنند نه تنها واقعیت ندارد بلکه این افراد می خواهند  به حوزه پزشکی کشور نیز ضربه وارد کنند.
علت اصلی بیماری سرطان مشخص نیست
 عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه علت اصلی بیماری سرطان مشخص نیست یادآورشد: علت اصلی بیماری سرطان مشخص نیست تنها پزشکان  از  نگاه آماری  در حوزه پزشکی  برخی از دلایل شکل گیری سرطان در بدن بیمار را اعلام کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha