دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 277563

بیمارستان خلیج فارس قشم با هدف ایجاد گردشگری پزشکی و با رقم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

سلامت نیوز:بیمارستان خلیج فارس قشم با هدف ایجاد گردشگری پزشکی و با رقم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم شامگاه یکشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: برای خصوصی سازی، سرمایه گذاران مرتبط با خیرین سلامت در اولویت قرار دارند.
مرتضی شیخ‌زاده از خیران سلامت استان هرمزگان به عنوان یکی از گزینه‌های واگذاری یاد کرد و ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی رایگان به قشر بی بضاعت از اهداف مشترک دو طرف است.
وی اظهار داشت: این بیمارستان هم اینک به ۳۷ بیمار دیالیزی خدمت ارائه می کند.
معاون سازمان منطقه آزاد قشم افزود: موقعیت جغرافیایی و همجواری بیمارستان با فرودگاه بین المللی، سایت بانکرینگ و فعالیت های نفتی و روستای سَلَخ سودآوری سرمایه را تضمین می‌کند و از مولفه‌های تسهیل‌ ورود سرمایه‌گذار به این بخش به شمار می‌رود.
شیخ زاده با اشاره به اینکه قرارداد واگذاری بیمارستان آماده شده است، ادامه داد: ایجاد اتاق عمل، آی سی یو و همچنین بخش‌های زنان و زایمان از جمله تعهدات آن است.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha