یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 27812
سلامتن نیوز :دكتر حسن آقاجانی در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور و سازمان‌های وابسته ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: نظام سلامت یك مقوله انسانی است و با بهترین سرمایه‌ها یعنی «سلامتی» مرتبط است.
وی افزود: خانواده 300 هزار نفری وزارت بهداشت در شبانه روز حتی در دورافتاده‌ترین مناطق كشور به مردم خدمت ارائه می‌دهند و اعتماد مردم به این مجموعه كه یكی از سرمایه‌های بزرگ اجتماعی است، ارزان به دست نیامنده است.
دكتر آقاجانی با بیان اینكه پزشكان در جایگاه والایی از لحاظ اعتماد مردم قرار دارند گفت: رسانه‌ها نباید ذهن مردم را نسبت به این قشر زحمتكش بدبین كنند و افرادی كه به سمت نظام سلامت گام بر ندارند به مردم و نظام ضرر خواهند رساند.
مدیركل دفتر وزارتی و روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روابط عمومی‌ها در بخش‌های مدیریتی نقش كلیدی دارند و اگر نقش خود را درست انجام دهند پیوستگی و همبستگی در سازمان بیشتر مشاهده می‌شود.
وی با بیان اینكه روابط عمومی‌ها در سازمان چشم، گوش و زبان سازمان به شمار می‌روند گفت: هنگامی كه دستاوردهای یك سازمان از طریق روابط عمومی و به صورت گویا عرضه شود آن مجموعه نسبت به سایر دستگاه‌ها سربلندتر و تأثیرگذارتر خواهد بود.
دكتر آقاجانی با اشاره به اینكه تصمیم‌سازی مدیران برعهده روابط عمومی‌هاست افزود: در عرصه نظام سلامت نقش روابط عمومی‌ها بسیار مهم است چرا كه نظام سلامت از قبل از تولد تا بعد از مرگ با انسان سرو كار دارد و ارتباط جامعه با نظام سلامت یك ارتباط جدی و بسیار مهم است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: روابط عمومی‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور باید بازخورد خوبی از فعالیت‌هایی كه در دانشگاه‌ها انجام می‌شود داشته باشند و از دانشگاهی كه پوشش خبری مناسب‌تری از برنامه‌ها و فعالیت‌ها داشته باشد باید قدردانی شود.
دكتر آقاجانی خاطرنشان كرد: روابط عمومی‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشكی باید مسائل و مشكلات در زمینه دارو، تجهیزات پزشكی و سایر مشكلات را از طریق گزارشات منعكس كنند تا بتوان به مشكلات آنان رسیدگی كرد.
گفتنی است نشست سراسری روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز صبح آغاز شد و به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha