شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

دعوای ترافیکی سرنشینان دو خودرو در بزرگراه فجر مشهد، جنایت شبانه وحشتناکی را رقم زد که از اعتراض به محل نامناسب پارک خودرو آغاز شد.

رجزخوانی پشت فرمان به قتل منجرشد!

سلامت نیوز:دعوای ترافیکی سرنشینان دو خودرو در بزرگراه فجر مشهد، جنایت شبانه وحشتناکی را رقم زد که از اعتراض به محل نامناسب پارک خودرو آغاز شد.


به گزارش سلامت نیوز، خراسان نوشت:  این حادثه دلهره آور ساعت ۳ بامداد روز گذشته هنگامی رقم خورد که یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای در سراشیبی سه راهی طبرسی شمالی متوقف شده بود. در این لحظه راننده یک دستگاه پژو ۲۰۶ که قصد داشت به سرعت از کنار ۴۰۵ عبور کند دچار مشکل ترافیکی شد. سرنشین ۲۰۶ شیشه خودرو را پایین کشید و به راننده ۴۰۵ اعتراض کرد. این اعتراض که به توهین و فحاشی کشید با رجزخوانی سرنشینان ادامه یافت و ناگهان تعقیب و گریز خودروها برای «زهرچشم گرفتن» و «قدرت نمایی» آغاز شد تا این که هر دو خودرو در خیابان نظام دوست متوقف شدند.
 
در تاریکی شب، سرنشینان  ۴۰۵ و ۲۰۶ که زودتر خود را از درون خودروها بیرون کشیده بودند، یقه یکدیگر را گرفتند و این گونه نزاع بین آن ها شکل گرفت اما در این میان ناگهان تیغه چاقویی که دست راننده 206 بود در تاریکی شب درخشید و از سوی دیگر راننده چماق به دست 405 نیز از خودرو پیاده شد. نزاع شبانه وحشتناکی با فریادهای دلخراش، رقم خورده بود که در یک لحظه سرنشین 405 که رضا نام داشت تلوتلو خوران به یک دستگاه سمند پارک شده در همان منطقه تکیه داد. ضربات عمیق چاقویی که بر قفسه سینه، زیر بغل و پهلوی چپ او فرو رفته بود، نای ایستادن را از وی گرفت. جوان ۲۱ ساله که غرق در خون بود بعد از حدود ۱۰ ثانیه دیگر نتوانست روی پاهایش بایستد و نقش بر زمین شد.

در همین لحظه خودروی گشت انتظامی که در آن اطراف مشغول انجام وظیفه بود به طرف محل نزاع حرکت کرد اما سرنشینان ۲۰۶ با سرعت سرسام آوری در حالی از محل جنایت گریختند که جوان ۲۱ ساله مجروح دیگر نفس نمی کشید و جان خود را از دست داده بود!

دقایقی بعد نیروهای انتظامی ماجرای این جنایت وحشتناک را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و با حضور شبانه قاضی در بولوار طبرسی شمالی، تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد. با دستور مقام قضایی جسد جوان ۲۱ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت و بررسی شماره پلاک خودروها در اولین مرحله از عملیات تحقیقات میدانی مورد توجه قرار گرفت.

با مشخص شدن پلاک پژو ۲۰۶ سفید رنگ، بلافاصله دستور توقف خودرو به کلیه گشتی های پلیس اعلام شد اما هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که مالک 206 با بیان شماره خودروی خود به نیروهای پلیس 110، اعلام کرد که خودرواش سرقت شده است!

زمانی که این شماره پلاک در بی سیم های پلیس پیچید بلافاصله قاضی  دستور دستگیری مالک خودرو را به نیروهای انتظامی ابلاغ کرد چرا که تجربه جنایی مقام قضایی نشان می داد در پس ماجرای اعلام سرقت ساختگی، پنهان کردن راز قتل وجود دارد.بنابراین نیروهای کلانتری میرزا کوچک خان مشهد وارد عمل شدند و در حالی مالک جوان پژو 206 را دستگیر کردند که مشخص شد خودروی 206 مذکور نیز در خیابان شهید علیمردانی رها شده است.

این جوان که در ابتدا سعی داشت خود را از همه ماجراهای وحشتناک یک ساعت قبل بی خبر نشان بدهد وقتی چشم در چشم قاضی  دوخت دیگر نتوانست بیشتر از این به داستان سرایی بپردازد چرا که این جمله قاضی که «تا ساعت 3 بامداد خودت سوار بر خودرو بودی! » او را مات و مبهوت در جایش میخکوب کرد. این جوان درحالی که بیان می کرد با متهم فراری پسرخاله است در تشریح ماجرا گفت: ما در ۱۰۰ متری فجر حرکت می کردیم که یک دستگاه پژو ۴۰۵ در سراشیبی سه راهی پل فجر متوقف شده بود! همین موضوع ترافیکی به مشاجره لفظی توهین آمیز کشید و ما برای آن که شماره پلاک 405 را برداریم که سرنشینان آن شیشه خودروی ما را شکسته بودند به تعقیب آن ها پرداختیم ولی در خیابان نظام دوست درگیری بین ما رخ داد و من از پسرخاله ام خبری ندارم!

 دقایقی بعد و با رصدهای اطلاعاتی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سرنخ هایی از همسر صیغه ای متهم فراری در خیابان نظام دوست به دست آمد و کارآگاهان با دستور قاضی ویژه قتل عمد به منزل همسر صیغه ای وی عزیمت کردند اما متهم به قتل از آن جا گریخته بود! همسر صیغه ای وی به مقام قضایی گفت: همسرم هراسان به منزل آمد و با تعویض لباس هایش در حالی که به شدت نگران و مضطرب بود از خانه بیرون زد!

بنابراین گزارش، منزل پدر متهم نیز که دقایقی بعد از جنایت با آن ها تماس گرفته بود در خیابان شهید علیمردانی شناسایی شد تاکنون چند نفر از عوامل مرتبط با این قتل دستگیر شده اند و تحقیقات همچنان برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha