گودرزی با بیان اینکه برای تهران آب و هوایی صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دما به ۳۶ درجه می‌رسد.

پیش بینی آسمانی صاف برای تهران/کاهش دما در برخی نقاط کشور

سلامت نیوز: گودرزی با بیان اینکه برای تهران آب و هوایی صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دما به ۳۶ درجه می‌رسد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی  با اشاره به وضعیت جوی کشور، گفت: برای امروز بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات البرز و تهران و قزوین بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.وی با بیان اینکه شرق هرمزگان، شمال آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بارش‌ها پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود، افزود: برای بعد از ظهر روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه شمال آذربایجان غربی و شرقی بارش خفیف باران انتظار است.


گودرزی ادامه داد: بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه با ریزش هوای خنک از ارتفاعات روی سواحل خزر بارش باران را داریم.

وی افزود: پنج شنبه برای شمال آذربایجان شرقی، غربی و خراسان شمالی بارش‌های پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش بینی کرده ایم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: در شرق کشور وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه برای تهران آب و هوایی صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: بیشینه دما به ۳۶ درجه می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در روز‌های آینده کاهش ۴ تا ۶ درجه دما در سواحل دریای خزر رخ می‌دهد، افزود: شهرکرد با دمای ۶ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۶ درجه گرم‌ترین مراکز استان هستند.

   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha