سلامت نیوز :رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تلاش كمیسیون متبوعش برای ادغام بخش‌های مربوط به حوزه سلامت وزارت رفاه در وزارت بهداشت خبر داد.
حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس نظر دولت، وزارت رفاه در وزارت كار ادغام و وزارتخانه‌ای جدید تشكیل خواهد شد اما از آنجاكه برخی بخش‌های وزارت رفاه مربوط به بیمه و درمان است قصد داریم زمان طرح لایحه ادغام وزاتخانه‌های مذكور در صحن علنی بخش‌های مربوط به حوزه سلامت را در وزارت بهداشت ادغام كنیم.

وی افزود: قطعا انتظار داریم كه در ادغام وزارت رفاه و تامین اجتماعی با وزارت كار و امور اجتماعی بخش‌های بیمه‌ای و درمان وزارت رفاه در وزارت بهداشت ادغام شوند.

وی ادامه داد: اگر دولت این موضوع را در لایحه پیش‌بینی نكند در زمان ارایه لایحه مربوط به ادغام‌ها به مجلس كمیسیون بهداشت و درمان انتقال بخش‌های مربوط به بیمه و درمان از وزارت رفاه به وزارت بهداشت را دنبال می‌كند.

رییس كمیسیون بهداشت و درمان در خاتمه خاطرنشان كرد: بر اساس برنامه پنجم تعداد وزارتخانه‌ها باید كاهش یابد، امیدواریم این ادغام‌ها در چارچوب قانون به نحوی صورت گیرد كه هیچگونه ابهام و نگرانی ایجاد نشود و سریعتر انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha