عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از امروز و فردا کردن مسئولان گفت: وضعیت استخدام معلمان حق التدریس باید هر چه سریعتر مشخص شود.

وضعیت استخدام معلمان حق التدریس باید هر چه سریعتر مشخص شود

سلامت نیوز:عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از امروز و فردا کردن مسئولان گفت: وضعیت استخدام معلمان حق التدریس باید هر چه سریعتر مشخص شود.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: وضعیت معلمان حق التدریس هنوز تعیین تکلیف نشده است و سرپرست وزارت آموزش و پرورش یک ماه پیش گفته که آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس در کمیسیون اجتماعی دولت بررسی می شود.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: معاون نیروی انسانی وزارتخانه آموزش و پرورش نیز گفته بود که روند اجرایی استخدام معلمان حق التدریس را از مهرماه شروع می کنیم. روز گذشته رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان کرد آیین نامه استخدام معلمان حق التدریس بعد از بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت به صحن جلسه هیات وزیران ارسال می شود.


احمدی لاشکی گفت: این شرایط نشان می دهد  که مسئولان به دنبال بازی دادن معلمان حق التدریس هستند، مجلس در تاریخ 13 شهریور 97 قانون استخدام معلمن حق التدریس را تصویب کرده و دولت باید در کمیسیون اجتماعی این موضوع را نهایی کند تا این معلمان دچار چالش نشوند./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha