نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد: آقایان وزرای کشور، دفاع و جهاد کشاورزی و ریاست ستاد نیروهای مسلح و هلال احمر، لطفا اختلافات خود را حل کنید و حساب های خود را صاف کنید تا جنگل های قره داغ را گرو حساب های خود نکنید.

ستاد بحران کشور در بحران است

سلامت نیوز:نماینده مردم تبریز در مجلس مطرح کرد: آقایان وزرای کشور، دفاع و جهاد کشاورزی و ریاست ستاد نیروهای مسلح و هلال احمر، لطفا اختلافات خود را حل کنید و حساب های خود را صاف کنید تا جنگل های قره داغ را گرو حساب های خود نکنید.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از خانه ملت، شهاب الدین بی مقدار در نشست علنی امروز (دوشنبه، 4 شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ستاد بحران کشور در بحران است، بیایید بحران بین خودتان را حل کرده و جزیره ای عمل نکنید.


نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: جزیره ای عمل کردن باعث مشکلات بسیاری می شود، 4 روز طول کشید تا هلیکوپتر بسکت دار با پیگیری امام جمعه، سپاه، استاندار، نمایندگان بیاید، چرا که گفته بودند ستاد بحران به هلال احمرو هوانیروز بدهکار است. مگرهمه از بیت المال و بودجه ارتزاق نمی کنید که گروکشی می کنید؟
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بارندگی نبود، حتما نیاز است هلیکوپتر بسکت دار که قیمت بسکت آن 18 هزار دلار است در منطقه ورزقان و کلیبر آماده باشد، چون هر روز نقطه ای از جنگل قره داغ آتش می گیرد.


این نماینده مردم در مجلس دهم مطرح کرد: آقایان وزرای کشور، دفاع و جهاد کشاورزی و ریاست ستاد نیروهای مسلح و هلال احمر، لطفا اختلافات خود را حل کنید و حساب های خود را صاف کنید تا جنگل های قره داغ را گرو حساب های خود نکنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha