یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه حدود ۹۰ هزار دانش‌آموز در هرمزگان در مدارس غیراستاندارد تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: بیشترین مدارس غیراستاندارد در شرق هرمزگان واقع است.

220 مدرسه‌ای که باید سریعا تخریب شوند

سلامت نیوز:مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه حدود ۹۰ هزار دانش‌آموز در هرمزگان در مدارس غیراستاندارد تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: بیشترین مدارس غیراستاندارد در شرق هرمزگان واقع است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، نوید احمدی تصریح کرد: اکنون ۶۷۰ مدرسه غیراستاندارد در استان وجود دارد که از این شمار ۲۲۰ مدرسه به‌صورت کامل تخریبی هستند و بقیه قابلیت مقاوم‌سازی دارند. برای نوسازی و مقاوم‌سازی این مدارس به ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


احمدی اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با اختصاص اعتبارات ملی، استانی، مشارکت خیران و صنایع بزرگ تا چهار سال، تمامی مدارس غیراستاندارد استان نوسازی و ایمن شوند.


وی افزود: برای سال تحصیلی جدید ۵۳ مدرسه با ۱۹۸ کلاس درس با هزینه ۴۷ میلیارد تومان آماده‌ شده است.
احمدی با بیان اینکه بیشترین این مدارس در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بستک و بندرخمیر واقع است، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید پنج هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز هرمزگانی از کلاس‌های درس جدید و ایمن بهره‌مند می‌شوند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha