زن جوان درباره چرایی قتل همسرش می‌گوید: من همسر دوم حسن بودم و او من را مجبور به انجام روابط نامشروع می‌کرد تا از این طریق درآمد کسب کند، از همین رو با کاظم نقشه قتل وی را کشیدیم.

همسرم مرا مجبور به تن‌فروشی می‌کرد/ با کاظم نقشه قتلش را کشیدم

سلامت نیوز: زن جوان درباره چرایی قتل همسرش می‌گوید: من همسر دوم حسن بودم و او من را مجبور به انجام روابط نامشروع می‌کرد تا از این طریق درآمد کسب کند، از همین رو با کاظم نقشه قتل وی را کشیدیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، در آذرماه سال ۹۱ مرد میانسالی به نام حسن (۵۷ ساله) که در منطقه رودهن ساکن بود، چند روزی ناپدید می‌شود. مریم دختر حسن پس از گذشت چند روز که از پدرش خبری نمی‌شود، به پلیس مراجعه کرده و اعلام می‌کند، پدرش چند روزی است که مفقود شده است.

با تشکیل پرونده مفقودی برای حسن، ماموران کلانتری از همه دوستان و اعضای خانواده حسن می‌خواهند تا برای بررسی بیشتر پرونده به کلانتری مراجعه کنند. «شهلا _۳۷ ساله» همسر دوم حسن نیز یکی از افرادی است که پلیس از او خواسته بود تا برای پاره‌ای از توضیحات به کلانتری برود، اما شهلا به جای رفتن به کلانتری متواری می‌شود.

با فرار «شهلا» پلیس متوجه می‌شود، احتمالا این زن درباره گم شدن «حسن» اطلاعاتی دارد، بنابراین جستجوها برای دستگیری شهلا آغاز می‌شود. ۴ سال بعد شهلا که هویتش را تغییر داده بود، در همدان شناسایی و دستگیر می‌شود.

شهلا درباره مفقود شدن حسن به پلیس می‌گوید: من همسر دوم حسن بودم و او من را مجبور به انجام روابط نامشروع می‌کرد تا از این طریق درآمد کسب کند. مدتی بعد با کاظم آشنا شدم، او از من کوچکتر بود، اما من را به خوبی درک می‌کرد و به من قول داد تا از دست حسن نجاتم دهد و با هم نقشه قتل حسن را کشیدیم.

وی ادامه می‌دهد: در شب حادثه من مقداری قرص خواب‌آور را در یک نوشیدنی مخلوط کرده و به حسن دادم، او پس از خوردن نوشیدنی بیهوش شد، زمانی که از بیهوشی حسن مطمئن شدم، با کاظم تماس گرفته و او به خانه ما آمد و با چاقویی که از آشپزخانه برای کاظم آورده بودم، در حالی که خودم دهان حسن را گرفته بودم کاظم نیز چندین ضربه پیاپی به بدن حسن وارد کرد و او را کشتیم و پس از مرگ در حیاط خانه و بین دو درخت گردو دفن کردیم.

این زن خاطرنشان می‌کند: چند روز پس از مرگ حسن دخترش به پلیس شکایت کرد و من به همراه کاظم به همدان فرار کردیم و در آنجا با هم زندگی می‌کردیم و بعد از مدتی بچه‌دار شدیم و با شناسنامه جعلی که متعلق به همسر اول کاظم بود، برای بچه شناسنامه تهیه کردیم.

پس از اظهارات شهلا و اعتراف او به قتل حسن ماموران محل دفن شوهر سابقش را پیدا کرده و جسد حسن پس از ۴ سال کشف شد.

در ادامه تحقیقات نیز کاظم که پس از قتل حسن با شهلا به همدان متواری شده بودند و در آنجا زندگی می‌کردند نیز دستگیر و به تهران منتقل شد.

در حال حاضر «کاظم» به جرم مباشرت در قتل و «شهلا» به جرم معاونت در قتل در زندان بسر می‌روند و پرونده این دو متهم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان در حال بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha