سلامت نیوز : وزیر بهداشت گفت: سهم وزارت بهداشت در تعیین تعرفه‌های درمان در شورای عالی بیمه نیاز به اصلاح دارد؛ چرا كه این سهم اكنون یك به 9 است.

به گزارش  ایسنا، دكتر مرضیه وحید دستجردی در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ایران هلث در جمع خبرنگاران افزود: در شورای عالی بیمه رای زیادی نداریم و باید این وضعیت تغییر كند.

وی با اشاره به تاخیر ایجاد شده در تعیین و اعلام تعرفه‌های درمان اظهار كرد: هر سال با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسوولان ذیربط، تعرفه‌ها در فروردین و اردیبهشت تصویب نمی‌شد از همه بخش‌ها اعم از دولتی و خصوصی خواستار هستیم كه در این زمینه خویشتن داری كنند.

وزیر بهداشت با بیان اینكه در زمینه دارو كارهای بزرگی انجام شده است، اعلام كرد: كارهای بزرگی در زمینه تولید داروهای آسم، نازایی و برخی بیماریهای خاص مانند هموفیلی در ایران در حال انجام است.

وی درباره ممنوعیت استخدام افرادی كه از دخانیات استفاده می‌كنند، اظهار كرد: در وزارت بهداشت افرادی كه استعمال دخانیات می‌كنند در آزمون استخدامی پذیرفته نمی‌شوند و دانشجویان علوم پزشكی كه مبادرت به انجام این كار ‌كنند از تحصیل محروم می‌شوند.

وحید دستجردی در پایان برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند ایران هلث را در جهت تولید از حمایت كنندگان داخلی موثر دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha