رئیس شورای عالی بیمه وزارت بهداشت گفت: کمتر از ۵ درصد جامعه پزشکی پر درآمد هستند و بسیاری از پزشکان درآمد‌های پایین و غیر قابل تصوری دارند.

کمتر از ۵ درصد جامعه پزشکی درآمد بالا دارند/ درآمد‌های پایین و غیر قابل تصور بسیاری از پزشکان

سلامت نیوز: رئیس شورای عالی بیمه وزارت بهداشت گفت: کمتر از ۵ درصد جامعه پزشکی پر درآمد هستند و بسیاری از پزشکان درآمد‌های پایین و غیر قابل تصوری دارند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سجاد رضوی، رئیس شورای عالی بیمه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به این که تعرفه پزشکان همیشه با افراط و تفریط همراه می‌شود، اظهار داشت: ممکن است برخی از پزشکان به تناسب گستردگی فعالیت‌های خود درآمد خوبی را نسبت به مردم جامعه داشته باشند.


رضوی ادامه داد: بسیاری از پزشکان عمومی و رشته‌های تخصصی و خاص پزشکی درآمد‌های پایین و غیر قابل تصوری دارند.وی افزود: پزشکان با درآمد بالا در کشور کمتر از ۵ درصد جامعه پزشکی را شامل می‌شوند.
رئیس شورای عالی بیمه وزارت بهداشت اضافه کرد: ما نمی‌توانیم با دیدن درآمد ۵ درصد از پزشکان ایرانی، وضعیت درآمد تمامی پزشکان کشور را مورد ارزیابی قرار دهیم.
سجاد رضوی با اشاره به این که تعرفه‌های پزشکی در دو سال گذشته ثابت بوده اند، عنوان کرد: تعرفه‌های مربوط به هتلینگ بیمارستان و لوازم پزشکی و دارو‌ها در سال‌های اخیر افزایش داشته اند.


وی با اشاره به این که تعرفه پزشکی نباید فاصله زیادی را با جامعه داشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی افراد حاضر در رشته‌های مختلف در کشور با موضوع افزایش یا کمبود تعرفه‌ها درگیر هستند.
رئیس شورای عالی بیمه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: شورای عالی بیمه تلاش می‌کند تا فشار افزایش نرخ و خدمات حوزه سلامت را در کشور کاهش دهد.
وی خاطر نشان کرد: شورای عالی بیمه با همکاری و همدلی جامعه پزشکان ایران توانسته در دو سال گذشته تعرفه‌های پزشکان را بدون تغییر نگه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha