مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور مهاباد - بوکان ۲ کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت.

حادثه رانندگی در مهاباد ۲ کشته و ۹ زخمی برجا گذاشت

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری در محور مهاباد - بوکان ۲ کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان، رحمان احمدی، گفت: عصر روز گذشته و بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو روا با جیپ در نزدیکی روستای «دوستعلی» این محور به وقوع پیوست.


وی اضافه کرد: با دریافت گزارش تصادف از طریق شماره تلفن ۱۲۵ بلافاصله ماموران آتش‌نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.


وی با بیان اینکه ماموران آتش‌نشانی با برش بدنه خودرو‌ها مصدومان را رها کرده و به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انتقال دادند، اظهار داشت: به علت شدت این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری پژو روا در دم جان خود را از دست دادند و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.


وی بیان کرد: نفرات این حادثه از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شده‌اند و اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان تحت درمان هستند؛ علت حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.


مهاباد پلیس راه ندارد و نزدیکترین پلیس راهی که سانحه رانندگی اتفاق افتاده است در محل حضور می‌یابد و علت آن را کارشناسی می‌کند.
محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.
این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیر‌های جنوبی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha