معاون عمرانی استاندار تهران گفت: پنجساله شدن اعتبار معاینه فنی خودروهای جدید موجب تشدید آلودگی هوا و خطرات تصادف می‌شود و ما با این طرح مخالف هستیم.

سلامت نیوز :معاون عمرانی استاندار تهران گفت: پنجساله شدن اعتبار معاینه فنی خودروهای جدید موجب تشدید آلودگی هوا و خطرات تصادف می‌شود و ما با این طرح مخالف هستیم.

محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با  فارس در خصوص افزایش زمان اعتبار معاینه فنی خودروهای جدید به 5 سال اظهار داشت: با افزایش زمان معاینه فنی خودروهای جدید به 5 سال خطرات تصادف رانندگان تشدید خواهد شد.

وی افزود: خودروهای ما استاندارد‌های به‌روز ندارند و قطعاتی كه بر روی آن‌ها نصب می‌شود نیاز به تعمییر و بازسازی دارد حال در صورتی كه ما زمان نظارت‌ را افزایش دهیم مالكان خودرو نیز خیلی به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینكه زمان معاینه فنی باید هر دوسال یكبار باشد، بیان داشت: باید فرقی بین ماشینی كه از كارخانه خارج می‌شود با ماشینی كه كار كرده است باشد.

به گفته محمودی لایحه‌ای از سوی اداره كل محیط زیست استان تهران و كارگروه آلودگی هوای شهر تهران مصوب شده است و قرار است از طریق دولت به مجلس برای اینكه معاینه فنی خودروها از 5 سال به 2 سال برگردد ارسال شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha