فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰۰ نفر معتاد متجاهر خرده‌فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر در طرح ظفر یک خبر داد.«ظفر» کلید خورد/ دستگیری ۱۳۰۰ معتاد خرده‌فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح ظفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ۲۳۰ حکم قضایی و ورود به مخفیگاه و پاتوق قاچاقچیان از اوایل هفته جاری ۳۱۰ نفر از عواملی که به صورت باندی مواد مخدر را در سطح شهر تهران توزیع می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ۱۳۰۰ معتاد خرده‌فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۱۳۰۰ نفر معتاد متجاهر خرده‌فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر در طرح ظفر یک خبر داد.«ظفر» کلید خورد/ دستگیری ۱۳۰۰ معتاد خرده‌فروش و قاچاقچی عمده مواد مخدر سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح ظفر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ۲۳۰ حکم قضایی و ورود به مخفیگاه و پاتوق قاچاقچیان از اوایل هفته جاری ۳۱۰ نفر از عواملی که به صورت باندی مواد مخدر را در سطح شهر تهران توزیع می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ،سردار رحیمی گفت: از این افراد بالغ بر ۸۰۹ کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و انهدام ۲۵ باند بزرگ مواد مخدر خبر داد و گفت: ۲۲ قاچاقچی و سرشبکه نیز در طرح ظفر یک شناسایی و دستگیر شدند؛ همچنین ۱۹ منزل که به عنوان مراکز مستمر و دائم فروش مواد مخدر بود شناسایی و پلمپ شد.

وی ادامه داد: از قاچاقچیان ۱۹ دستگاه خودرو و تعدادی موتور سیکلت و ۲۵۲ دستگاه پایپ و وسایل مرتبط با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این طرح ۹۶۸ خرده‌فروش نیز شناسایی و دستگیر شدند و می توان گفت در طرح ظفر یک، تعداد 1300 خرده‌فروش و قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند که یا به زندان تحویل داده یا تحویل مراکز بازپروری شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت به طرح‌های مختلف اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اشاره و اظهار داشت: سه منطقه مهم شوش، مولوی و دروازه‌غار و همچنین فرحزاد تا 90 درصد و جاجرود نیز تا صددرصد از وجود قاچاقچیان مواد مخدر پاکسازی شد اما بیم آن داشتیم که قاچاقچیان با توجه به از هم پاشیده شدن محل تجمع‌شان، کلونی‌های دیگری در سطح پایتخت ایجاد کنند که بر همین اساس با هماهنگی معاون دادستان در این خصوص وارد عمل شده و با کار اطلاعاتی، منازل و مراکز فروش مواد مخدر را  رصد کردیم که این کار بیش از دو ماه به طول انجامید.

سردار رحیمی ادامه داد: پس از  اتمام کار اطلاعاتی و تنظیم پرونده با هماهنگی معاون دادستان تهران 230 حکم قضایی و ورود به مخفیگاه قاچاقچیان خرد از اوایل هفته جاری اخذ و کار عملیاتی برای دستگیری کلید خورد.

وی با اشاره به شعار سال 98 پلیس مبنی بر پاکسازی تهران از لوث وجود معتادان متجاهر گفت: وقتی خریداری نباشد عرضه نیز پایین می‌آ‌ید و به لطف خدا توانستیم مراکز عمده معتادان متجاهر و پاتوق آنها را شناسایی و منهدم کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اعلام این مطلب که قبلا تمرکز و توجه بر روی باندهای بزرگ بود و هم اینک تمرکز ویژه‌‌ای بر روی معتادان متجاهر و خرده فروشان صورت گرفته به شهروندان این اطمینان را داد که اگر پاتوق یا محلی را می‌شناسند که خرده فروشان مواد مخدر در آن حضور دارند مراتب را به پلیس 110 یا دستگاه قضایی اطلاع دهند؛ مطمئن باشند که پلیس در برخورد با جرائم مواد مخدر به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

این مقام ارشد پلیس تهران به عملکرد ماموران این فرماندهی در مدت 5 ماه و 15 روز که از آغاز سال می‌گذرد پرداخت و اظهار داشت: 9 تن و 345 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است؛ همچنین 33 باند شناسایی و متلاشی و 273 قاچاقچی عمده که از شرق، جنوب شرق و جنوب ایران مواد را وارد پایتخت می‌کردند نیز دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه 8 درصد افزایش کشفیات را داشتیم. وی گفت: در این مدت 1801 دستگاه خودرو نیز از قاچاقچیان کشف و توقیف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha