پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 279038

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در نواحی شمال غرب و همچنین سواحل شمالی کشور در اوایل هفته آینده خبر داد.

افزایش دما در شمال غرب و سواحل شمالی کشور

سلامت نیوز:مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در نواحی شمال غرب و همچنین سواحل شمالی کشور در اوایل هفته آینده خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوا گفت: تا اواسط هفته آینده در تمامی کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود. البته در نوار شمالی و شمال غرب کشور بارش‌های جزیی طی امروز و فردا گزارش شده است.


وی ادامه داد: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در هیچ یک از مناطق کشور بارش باران پیش‌بینی نمی‌شود همچنین دمای هوا در شمال غرب و سواحل شمالی کشور که این روزها کمی خنک‌تر شده است در روزهای شنبه و یکشنبه کمی افزایش پیدا می‌کند.


مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: در روز دوشنبه یک موج بارشی از شمال غرب و شمال کشور عبور کرده و باعث می‌شود در سواحل شمالی کشور یعنی استان‌های گیلان، مازندران و همچنین شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی بارش‌هایی را شاهد باشیم.


وظیفه همچنین خاطرنشان کرد: در نوار شرقی کشور نیز وزش باد و گرد و غبار اندکی پیش‌بینی می‌شود.
وی درباره دمای هوای تهران نیز گفت: در حال حاضر بیشنه دمای تهران ۲۹ درجه و کمینه دمای آن ۱۸ درجه سانتیگراد است در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز با افزایش دما در تهران مواجه خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha