سلامت نیوز : مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی گفت: 2.5 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح پزشك خانواده در 3 استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهار محال و بختیاری در نظر گرفته شد.

محمد باقر هداوند در گفت‌وگو با فارس با بیان اینكه وزارت رفاه و سازمان‌های بیمه‌ای برای اجرای طرح پزشك خانواده آمادگی كامل دارند، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده دفاتر ویژه این طرح چاپ و توزیع شده است.

وی با بیان اینكه در 3 استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری طرح پزشك خانواده به صورت پایلوت انجام می‌شود افزود: سازمان‌های بیمه‌‌ای وزارت رفاه تمامی وظایف خود را در اجرای این طرح بدون نقص انجام داده‌اند.

هداوند تصریح كرد: سازمان بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی با برگزاری جلسات منظم در راستای اجرای طرح پزشك خانواده هماهنگی‌های لازمی را ایجاد كرده‌اند به طوری كه هر سازمان به طور جداگانه به بیمه شدگان خود دفترچه ویژه طرح پزشك خانواده توزیع كرده است.

مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی اضافه كرد: هم اكنون بیش از 250 هزار دفترچه ویژه طرح پزشك خانواده از سوی سازمان بیمه خدمات درمانی در 3 استان سیستان و بلوچستان، خوزستان و چهار محال و بختیاری چاپ و توزیع شده است و هیچ مشكلی در این خصوص وجود ندارد.

وی اظهار داشت: سازمان بیمه خدمات درمانی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای طرح پزشك خانواده در 3 استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهار محال وبختیاری در مرحله اول گرفته بود كه این مبلغ به حساب ادارات درمانی 3 استان واریز شده است.

به گزارش«توانا» توزیع و صدور دفترچه ویژه طرح پزشك خانواده در حالی از سوی سازمان بیمه خدمات درمانی عنوان شده است كه در تاریخ 13 اردیبهشت امسال مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت در حاشیه مراسم رونمایی از نقشه جامع علمی سلامت كشور در جمع خبرنگاران تأكید كرده بود: وزارت رفاه دفترچه‌های بیمه نظام ارجاع و پزشك خانواده را هنوز چاپ نكرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha