امیر حسین نقشینه گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه بارش‌ها در سواحل شمال تقویب می شود.

امروز و فردا بارش‌ها در سواحل شمال کشور تقویت می‌شود/ کاهش دما طی دو روز آینده برای تهران

سلامت نیوز: امیر حسین نقشینه گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه بارش‌ها در سواحل شمال تقویب می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،امیر حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه بارش‌ها در سواحل شمال تقویب می شود.


وی در ادامه بیان کرد: دریای خزر  هم طی امروز و فردا مواج و متلاطم می‌شود و تا روز شنبه با کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور مواجهه خواهیم بود. این کاهش دما بیشتر برای سواحل و شهرهای نزدیک به خط ساحلی محسوس‌تر است.


وی در ادامه تاکید کرد: این کاهش دما بین ۲ تا ۵ درجه خواهد بود.
نقشینه در ادامه گفت: روند افزایش نسبی دما از روز شنبه به بعد را نیز خواهیم داشت. همچنین طی امروز و فردا پنج شنبه و جمعه برای مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده باران را خواهیم داشت. بر روی ارتقاعات البرز شرقی و خراسان شمالی نیز بارش پراکنده پیش بینی شده است.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: شنبه در سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت. از شنبه شب از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود و افزایش نسبی دما در شمال غرب و سواحل شمال را خواهیم داشت.


نقشینه در ادامه بیان کرد: تا ابتدای هفته آینده در مناطق شرق ایران افزایش سرعت باد و در برخی ساعات خیزش گرد و خاک به ویژه برای زابل وسیستان و بلوچستان را شاهد خواهیم بود.


وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران  هم امروز صاف تا کمی ابری خواهد بود و طی امروز پنج شنبه و جمعه دمای هوای تهران اندکی کاهش پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha