سرپرست سابق وزارت آموزش‌وپرورش گفت: پیگیری رتبه‌بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و سهیم شدن فرهنگیان در سود صندوق ذخیره از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم.

رتبه‌بندی معلمان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان را پیگیری کردم

سلامت نیوز: سرپرست سابق وزارت آموزش‌وپرورش گفت: پیگیری رتبه‌بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و سهیم شدن فرهنگیان در سود صندوق ذخیره از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم؛ سید جواد حسینی صبح امروز در مراسم تکریم خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: مدت کمتر از سه ماه گرچه زمان طولانی نیست اما فرصت مناسبی است؛ تلاش کردم فرصت برنامه‌ریزی تابستان را از دست ندهیم و مهر باشکوه را خواهید دید و تلاش کردم آموزش و پرورش آرام باشد و مهر را آرام آغاز کنیم.

حسینی تصریح کرد: پیگیری رتبه‌بندی معلمان، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزایش حقوق دانشجومعلمان، ساماندهی نیروی انسانی، تلاش بر سهیم شدن فرهنگیان در سود صندوق ذخیره فرهنگیان، مقدمه ساخت باشگاه بازنشستگان، پایان مدارس خشت و گلی، حذف بخاری نفتی از مدارس، ساماندهی مدارس سیلزده، رتبه‌بندی مدارس و کاهش تنوع مدارس از جمله این اقدامات است.

سرپرست سابق وزارت آموزش‌وپرورش یادآور شد: تحقق اجرایی کردن میز سند تحول بنیادین را هدف‌گذاری کردیم، با رویکرد مدیریت دانش فعالیت کردیم و باید در نظام آموزش و پرورش، گفتمان آموزش و پرورش را ترویج کنیم و تلاش کنیم استقلال آموزش و پرورش حفظ شود؛ باید از نظام به‌شدت متمرکز آموزش و پرش تمرکززدایی کنیم و فاصله بین ستاد و صف را کاهش دهیم و لشکر اقتصادی نهفته و بزرگ آموش و پرورش را بیدار کنیم و به فعلیت برسانیم.

وی مطرح‌کرد:  سخت اعتقاد داریم مدرسه جعبه سیاه جامعه است و هر چه امروز در آموزش و پرورش می‌بینیم از دیروز جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha