متخصص طب ایرانی گفت: «بَر موم عسل» از جمله مواد غذایی موجود در بازار است که اثرات شگفت‌آوری در خصوص پیشگیری از بروز بیماری «آنفلوآنزا» دارد.

توصیه «طب ایرانی» برای پیشگیری از ابتلا به «آنفلوآنزا»

سلامت نیوز: متخصص طب ایرانی گفت: «بَر موم عسل» از جمله مواد غذایی موجود در بازار است که اثرات شگفت‌آوری در خصوص پیشگیری از بروز بیماری «آنفلوآنزا» دارد.

به گزارش سلامت نیوز، علیرضا یارقلی متخصص طب ایرانی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در خصوص مخالفت طب ایرانی با انجام واکسیناسیون گفت: طب ایرانی به هیچ وجه با این موضوع مخالفت ندارد بلکه ما همواره از پیشرفت علم دفاع می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه انجام واکسیناسیون خصوصاً تزریق واکسن «آنفلوآنزا» نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن افراد دارد، گفت: تزریق این واکسن به افرادی که مبتلا به بیماری‌های عفونی، ریوی یا افرادی که طحال خود را برداشته‌اند توصیه می‌شود.

یارقلی تصریح کرد: ما معتقدیم که انجام واکسیناسیون به این معنا نیست که با تزریق واکسن افراد به هیچ وجه به بیماری مبتلا نمی‌شوند بلکه اگر شخصی بیمار شود ممکن است به نوع خفیف‌تر بیماری مبتلا شود.

متخصص طب ایرانی توصیه کرد: انجام واکسیناسیون برای افراد پرریسک توصیه می‌شود اما طب سنتی معتقد است با روش‌هایی مانند استفاده از کلاه و پاپوش نیز می‌توان از بروز سرماخوردگی و «آنفلوآنزا» پیشگیری به عمل آورد.

وی در خصوص تغذیه لازم برای پیشگیری از بروز «آنفلوآنزا» از منظر طب ایرانی توضیح داد: «بَر موم عسل» از جمله مواد غذایی موجود در بازار است که اثرات شگفت‌آوری در خصوص پیشگیری از بروز این بیماری دارد. این ماده غذایی غشایی است که زنبور به دور خود می‌سازد و مطالعات مختلفی اثرات این ماده غذایی را اثبات کرده است.

یارقلی در پایان در خصوص نحوه استفاده از این ماده غذایی گفت: افراد و بیماران می‌تواند پودر این ماده غذایی را یک قاشق صبح و یک قاشق شب مصرف کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha