وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این‌که حدود ۲ تا ۳ درصد از جمعیت دانشجویان کشور به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، گفت: اقدامات پیشگیرانه در دانشگاه‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم تا آمار کاهش پیدا کند.

۲ تا ۳ درصد از جمعیت دانشجویان کشور به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند

سلامت نیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این‌که حدود ۲ تا ۳ درصد از جمعیت دانشجویان کشور به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، گفت: اقدامات پیشگیرانه در دانشگاه‌ها را با جدیت دنبال می‌کنیم تا آمار کاهش پیدا کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، منصور غلامی صبح امروز در حاشیه همایش یاری‌گران زندگی در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های وزارت علوم برای کاهش اعتیاد بین دانشجویان اظهار کرد: متأسفانه بخشی از جوانان درگیر معضل اعتیاد هستند و تلاش داریم تا هم در سطح کلان و هم در سطح خرد در کنار ستاد مبارزه با مواد مخدر باشیم.

وی ادامه داد: گروه‌های مشاوره سلامت دانشجویی را در دانشگاه‌ها داریم و از طرفی اقدامات آموزشی و پیشگیرانه نیز با برگزاری کلاس‌‌های مختلفی صورت گرفته است تا جوانان با خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر آشنا شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این‌که حدود ۲ تا ۳ درصد از جمعیت دانشجویان کشور به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارند، اظهار کرد: البته آمار ستاد مبارزه با مواد مخدر ۴ درصد است و به‌طور کلی اقدامات پیشگیرانه را با جدیت دنبال می‌کنیم تا آمار کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha