یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

نخستین ساعات بامداد 15 اسفند سال 96 گزارش مرگ مشکوک مرد 50 ساله‌ای در بیمارستان لقمان از سوی مأموران کلانتری 161 ابوذر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان، مشخص شد که وی با سه ضربه چاقو به قتل رسیده است.

نامزد قاتل، مخفیگاهش را لو داد

سلامت نیوز: نخستین ساعات بامداد 15 اسفند سال 96 گزارش مرگ مشکوک مرد 50 ساله‌ای در بیمارستان لقمان از سوی مأموران کلانتری 161 ابوذر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و با حضور بازپرس جنایی در بیمارستان، مشخص شد که وی با سه ضربه چاقو به قتل رسیده است.


به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: در بررسی‌های صورت گرفته پسر قربانی گفت: شب حادثه پدرم با من تماس گرفت و در حالی که حال خوبی نداشت و به سختی نفس می‌کشید از من خواست خودم را سریع به مغازه برسانم.
او ادامه داد: به محض ورود به مغازه جگرکی پدرم با بدن نیمه جان او مواجه شدم و بلافاصله وی را به بیمارستان بردم. در مسیر پدرم گفت که مرد جوانی به‌نام اردشیر او را با چاقو زده است. پدرم گفت اردشیر قصد داشته خودرو پژواش را مقابل مغازه جگرکی پدرم پارک کند اما سر این موضوع باهم دعوایشان شده و اردشیر با چاقو به پدرم حمله کرده و او را بشدت مجروح کرده بود.
با اطلاعاتی که پسر مقتول در اختیار کارآگاهان جنایی قرار داد در گام بعدی به بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه پرداختند و تصویر متهم و شماره پلاک خودروی پژو او به‌دست آمد.
بدین ترتیب تیم جنایی راهی خانه متهم شدند اما اردشیر بعد از جنایت از محل متواری شده بود.

اظهارات نامزد قاتل
 کارآگاهان جنایی در ادامه ردیابی‌ها به سراغ نامزد اردشیر رفته و این بار دختر جوان سرنخ اصلی را در اختیار آنها قرار داد: «اردشیر بعد از این حادثه با من در تماس بود. او به خاطر جنایتی که مرتکب شده قاچاقی از ایران خارج شده و به یونان رفته است.»
بدین ترتیب با شناسایی مخفیگاه اردشیر، بازپرس جنایی از پلیس بین‌الملل خواست تا متهم فراری را دستگیر کرده و به ایران برگرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha