وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه بدهی‌های تامین اجتماعی با دکتر سالاری مدیرعامل این سازمان جلسه‌هایی برگزار کردیم تا بدهی‌ها تعیین تکلیف شوند. قرار است بخشی از این بدهی‌ها از محل فروش سهام تسویه شود. تلاش می‌کنیم و امیدواریم تا قبل از پایان شهریور مشکل بدهی‌های تامین اجتماعی به وزارت بهداشت حل و فصل شود.

بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان شهریور حل و فصل می‌شود

سلامت نیوز:  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمینه بدهی‌های تامین اجتماعی با دکتر سالاری مدیرعامل این سازمان جلسه‌هایی برگزار کردیم تا بدهی‌ها تعیین تکلیف شوند. قرار است بخشی از این بدهی‌ها از محل فروش سهام تسویه شود. تلاش می‌کنیم و امیدواریم تا قبل از پایان شهریور مشکل بدهی‌های تامین اجتماعی به وزارت بهداشت حل و فصل شود.

به گزارش سلامت نیوز، سعید نمکی در گفت‌وگو با ایرنا درباره بدهی‌های تامین اجتماعی به وزارت بهداشت افزود: دانشگاه های علوم پزشکی در این زمینه محق هستند، زیرا هزینه خدماتی که بعضا از یک سال و نیم قبل ارائه شده را هنوز دریافت نکرده اند. به هر حال فشار بودجه بر دانشگاه های علوم پزشکی به علت کمبود نقدینگی و مشکلات خزانه، وجود دارد و دانشگاه ها نمی توانند خدمات را رایگان ارائه کنند و حتی بعد از یک سال و نیم نتوانند هزینه آن دریافت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرکت های پخش دارو برای تهیه دارو از دانشگاه های علوم پزشکی پول نقد درخواست می کنند. این شرایط دشوار برای دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد، اما به رغم همه اینها همچنان تلاش می کنیم که خدمات رسانی دچار مشکل نشود.

نمکی اضافه کرد: آخرین میزان بدهی های سازمان تامین اجتماعی به وزارت بهداشت حدود ۹ هزار میلیارد تومان است و حتی برخی دانشگاه های علوم پزشکی حدود ۱۷ یا ۱۸ ماه از سازمان تامین اجتماعی طلب دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha