دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 279267

سرپرست کمیته امداد استان تهران از شناسایی ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های اهدایی به این افراد بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

شناسایی ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند

سلامت نیوز: سرپرست کمیته امداد استان تهران از شناسایی ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند در استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی بسته‌های اهدایی به این افراد بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.


به گزارش سلامت نیوز، سید ابوالفضل پرپنچی در گفتگو با مهر با اشاره به اجرای جشن عاطفه‌ها با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: مرحله اول این جشن در روز پنج شنبه هفتم شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر و روز جمعه، هشتم شهریور در مصلی‌ نماز جمعه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ۱۸۰ پایگاه اصلی و فرعی برای برگزاری این جشن  پیش بینی شده بود و میزان کمک‌های نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ضمن اینکه کمک‌های جمع آوری شده در مرحله نخست در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند قرار گرفته است.

پرپنچی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها  دهم مهر در مدارس و با حضور دانش آموزان، اولیاء و مربیان برگزار خواهد شد.

سرپرست کمیته امداد استان تهران افزود: ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند شناسایی شده‌اند که اقلام مورد نیاز آنها در اختیار آنها قرار می‌گیرد که ارزش ریالی هر بسته بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و بر اساس پایه تحصیلی است.

وی همچنین درباره روش های پرداخت کمک‌ها گفت: استفاده از تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵ با درج عدد ۴، شماره گیری کد دستوری #۳*۵*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و شرکت در پویش #تامهر_با_همدلی از جمله روش‌هایی است که برای کمک‌ به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha