سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک انبار چوب خبر داد.

جزییات حریق گسترده در انبار چوب در جاده خاوران

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق گسترده در یک انبار چوب خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۲:۴۴ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک انبار جعبه در جاده خاوران بعد از میدان آقانور نرسیده به گردنه تنباکویی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شد، گفت: محل آتش‌سوزی یک محوطه روباز به وسعت ۳ هزار متر مربع بود که جعبه‌های چوبی، جعبه‌های پلاستیکی و ضایعات چوب در حجم زیادی در آن نگهداری می‌شد و در برخی بخش‌ها ارتفاع جعبه‌ها به چند متر می‌رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه بخش زیادی از این انبار به وسعت تقریبا ۲ هزار متر دچار حریق شده بود، تصریح کرد: این محدوده کاملا شعله‌ور بود به طوری که ارتفاع شعله‌ها از فواصل دور قابل مشاهده بود و به سرعت نیز در حال گسترش بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند آتش را کنترل کرده و از سرایت آتش به دیگر بخش‌ها جلوگیری کنند در بخشی از این انبار نیز یک چهاردیواری کوچک وجود داشت که در حدود ۲۰ راس دام در آن وجود داشت که در همان دقایق اولیه آتش‌سوزی بر اثر شدت حرارت و شعله‌های سرکش آتش این دام‌ها تلف شده بودند.

وی ادامه داد: این عملیات در ساعت ۴:۴۱ به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha